Nieuw voor de vrouw

Dit geld voor de meeste van ons denk ik wel, wij zijn helemaal gek van horloges en hopen dan vaak dat de wederhelft daarin mee gaat maar helaas, vaak vinden ze het zonde van het geld , hebben ze liever modeklokjes… Noem maar op.
Dus nu was ik al een hele tijd op zoek naar dat ene model waarvan ze heeft gezegd dat ze dat wel mooi vond.
En eindelijk , dit weekend gevonden en direct mijn slag geslagen.
Dus hopende dat zij er net zo blij mee zou zijn als ik, haar onder het motto “ik heb een leuke verrassing” meegenomen en zijn we het horloge gaan bekijken en passen en uiteraard uiteindelijk ook gekocht.
Dus iedereen weer blij :slight_smile:
Helaas alleen even crappy iPhone foto’s , maar zal ze jullie niet onthouden !

Eindelijk de vrouw ook aan de Rolex !
Zal binnenkort nog wel even wat polsfotos maken…
Pieter.

9 likes

Leuk cadeautje hoor… Ik kom wel s thuis met n bloemetje, maar dit… Ze zal er ongetwijfeld erg blij mee zijn!

1 like

'k wist niet dat jij wat met Eva Jinek had. :+1:

2 likes

Heel mooi en een herkenbaar verhaal, haha! Op dit moment ook bezig om m’n vriendin aan een mooie klok te helpen.

1 like

Tsja heel herkenbaar. Vrouwke is van de modemerken en houdt absoluut niet van goud. Ze wil nu wel “gezamenlijke” horloges. Rado vindt ze wel mooi.

Maar mooie Rolex hoor :+1:

1 like

Mijn beste,

Een elegante geste voor een beminnelijke relatie. :yellow_heart:
(en dan doel ik niet alleen op het horloge)

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

De 4 met IIII dat kan echt niet

1 like

Ja volledig mee eens,waarom hebben ze dat eigenlijk gedaan??

En nu maar eens zien hoe degelijk Rolex echt is, vrouwen zijn verre van zuinig met hun klokjes, als ze dat aankunnen…:slight_smile:

Daddel.

1 like

Wellicht had ik juist vaker een bloemetje mee moeten nemen :wink:

Pieter.

1 like

@CompleetGetikt @rien66
Wat ik mij ooit hebben laten vertellen is dat gedaan om nog enige symmetrie te houden met de 8 (VIII) .
Moet zeggen dat het mij totaal niet irriteert of opvalt eigenlijk …

Hahaha ja inderdaad, weet ook dat ze niet zo zuinig is op horloges maar juist mede daarom voor een Rolex gekozen.
Ach we zullen zien :wink:

Pieter.

Nee mij eigenlijk ook niet, maar IIII is geen getal. Je ziet het haast bij alle merken wel. Was ook meer grappig bedoelt, maar IIII slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Felicitaties aan je vrouw, Pieter.
Daarom destijds een Citizen voor mijn vrouw gekozen (budget, nietwaar? :wink: ), de stalen armband is inmiddels tot op de draad versleten en toen in China zo’n homage band gekocht (geen idee van welk horloge, er staat ook niets op) en dat werkt perfect, alles rvs. Het enige nadeel is, batterijtjes, die dingen zijn best snel leeg, dus ik kijk al weer een tijd naar een nette gebruikte eco drive voor haar. I.d.d., gebruikt, ach zij heeft mij ook gebruikt gekregen! :blush:

1 like