Nieuw werkhorloge

Ja veel kan ik er niet meer aan verprutsen denk ik.
Proberen waard.

1 like

Zwaar werk. :joy:

2 likes

Voor de gein eens kijken of je er een AR coated aftermarket saffiertje voor kunt krijgen. Ik denk dat ie dan 200% opknapt. Goedkoper saffier oogt vaak flets. Dat lijkt hier ook zo.

2 likes

Jammer. Het horloge lijkt inderdaad gewoon een andere kleur dan op de officiële foto. Best vreemd.

2 likes

Ja dat blauw sprak me wel aan.

1 like

Ha tuinman. Gerard hier. Ook dagelijks aan het sjouwen en niet van plan mijn horloges uit te doen.

Op dit moment draag ik al een hele poos een SKX007. Tot nu toe kan dat ding erg veel hebben!

2 likes

Oke thnx Gerard :+1:

Citizen BN0100-42e
Vakanties, klussen, zwemmen en voor fun.
Daarnaast supernauwkeurig en solar charging.
€179

Schaamteloze reclame, ik weet het, maar ik ben echt heel tevreden over mijn beater…

2 likes

Is ie ook geschikt voor t echte zware werk?

Potjandorie wat is de Orient goed gebruikt!
Ik zeg altijd “never change the winning team”, waarom niet opnieuw een Orient nemen als deze zo goed is bevallen?

1 like

Als ik jouw images zo zie dan bedoel je echt het zware werk, waar die van mij nog niet aan is blootgesteld. Maar als je niet voor de G-Shock wil gaan dan denk ik dat je hier een stuk langer plezier van gaat hebben dan van je Orient en Prisma.

1 like

Ja daar heb ik ook aan gedacht maar twijfel ivm de reacties over de springbars

1 like

Nee G shock kan ik niet aan wennen, heb ik wel gehad.
Zal nog s naar de citizen kijken.

1 like

Is dit niet iets?

2 likes

Die heb ik gezien i.d.d.
Vind ik eigenlijk zonde om tijdens werk om te doen.
Wel een mooi horloge.

Vostok springbars!

2 likes

Passen die wel denk je?

1 like

Voor die Victorinox Inox zijn er plastic covers die je erop kan klikken. Nemen die de ergste klappen en blijft je horloge mooier. Zou ook mijn aanbeveling zijn.

1 like

Ah oke thnx. Wel een stoere klok :+1:

Mijn vrouw heeft een INOX en zij doet ook werk waarbij haar horloge nogal eens een krasje oploopt. De INOX is bij haar oersterk. Hij ziet er inderdaad goed gebruikt uit, maar dat mag voor zo’n horloge.

1 like