Nieuw

Hoi,

Na een aantal maanden mee te hebben gelezen toch maar eens ingeschreven,
Ben sinds kort horlogeverslaafd geworden, alleen nog maar van het kijken, kun je nagaan.
Zojuist m’n eerste Seiko besteld bij Monsterwatches, ben benieuwd.

Ik vroeg me af of er iemand met net zulke iele polsen (16 cm omtrek) ervaring heeft met een Meistersinger 43mm, want die wil ik erg graag.

Mijn wishlist bestaat verder nog uit: Stowa, Nomos, IWC en wat ik verder voor moois hier tegenkom

Groeten Daan

Welkom Daan en alvast gefeliciteerd met je Seiko. Welke heb je genomen?

Welke en van harte met je Seiko.

Mijn polsen zijn gelijk van omtrek. De diameter zegt niet zoveel. Veel belangrijker is de lengte van de lugs en hoek waaronder ze aan het horloge zitten. Gewoon passen dus.

Welkom.:+ Ik ben ook benieuwd naar je Seiko (foto ??):sunglasses:

…en de breedte van een eventuele lunette en of je botje uitsteekt…

Ik sluit me aan bij El P.: passen is het beste!

Welkom en vergeet je aanwinst niet te showen!

Het is een Seiko 5 “vintage-look” geworden met een zwarte wijzerplaat. Zodra ik hem heb ga ik mn andere hobby uitvoeren: fotografie :wink:

Beste Daanl,

Welkom op dit zeer leerzame forum.Veel plezier.

Mvg

Stefan

Welkom Daan!

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Daan,
Van harte welkom op deze misschien wel meest informatieve horlogesite van ‘De Lage Landen’!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom, mijn polsen zijn misschien nog wel iets dunner…klopt helemaal wat El P zegt. Persoonlijk vind ik het niet erg om wat robuuste grote horloges te dragen maar het als de afstand van lug-lug niet goed is dan zit het voor geen meter.
Ben ook wel benieuwd welke seiko je hebt gekocht.

Welkom Daan,

met een Seiko zit je altijd goed(tu)

gr Ron

welkom

Ennu gefeliciteerd !:wink:

Hoi,
heb net de 43mm van Meistersinger. passen is aan te bevelen. maakt ook nog uit welke kleur je kiest. Wit of ivoren plaat zag absoluut niet uit. Zwart weer wel. het gaat om het totaalplaatje. Gefeliciteerd met je Seiko.

Gr. Twan

In de juiste volgorde:

Welkom, proficiat, foto’s, passen, sparen.

Nou, belofte maakt schuld. Hierbij de foto’s van mijn nieuwe aanwinst.

Door de aanschaf van de Seiko verdwijnt mijn “fashion watch” na jaren trouwe dienst voorlopig in zijn doosje.

Groeten Daan

P.s. Mocht iemand binnen nu en een half jaar een Stowa Antea KS ‘over’ hebben dan hoor ik het graag :+

Welkom nog van deze kant en met een Seiko kun je nooit missen.

Ks heb ik zelf pas sinds december, gaat voorlopig niet weg :slight_smile:

Mijn polsen zijn rond de 20 cm, en ik vind de meistersinger 43mm erg groot lijken om mijn pols.Groter dan sommige andere horloges van dezelfde maat of groter. Maar misschien oogt het om jouw pols niet zo groot. Gewoon proberen.

Stijlvolle Seiko. Die is mij ook opgevallen.

En een hippe Breil voor 't uitgaan…? :stuck_out_tongue: