Nieuw

Hallo iedereen op dit forum.Ik ben nieuw hier en kwam de site toevallig tegen op mijn zoektocht naar zakhorloges. Ben sinds kort begonnen een paar aan te schaffen en ga proberen ze te demonteren en natuurlijk weer te monteren na een reiniging.
Zal mij eerst even voorstellen: mijn naam is Jan en ben 62 jaar. Ik woon in Drenthe in de buurt van Emmen.M’n hele leven heb ik al belangstelling voor de techniek van klokken,wekkers,horloges enz.
Ben al een tijdje aan het zoeken en lezen op dit forum.Kom prachtige verslagen tegen van restauraties, alleen zie ik op sommige sites geen foto’s maar een melding “please update your account to enable 3rd party hosting” Weet iemand waardoor dit komt? b.v.d. en hoop hier nog vaak te komen.

14 likes

Welkom! En succes met het repareren/restaureren van de zakhorloges!

Welkom!

Mensen met een Photobucket-account die niet opeens 300 (of was 't 400?) dollar per jaar willen betalen om hun foto’s voor iedereen zichtbaar te houden, krijgen hier allemaal mee te maken…

Dank u!

Welkom!
:+1:

Dank u!

Mijn beste,

Jan, van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Dag Jan, heel erg welkom. Ik ben bijna 61. Grote waardering voor jouw horloge techniek. Dat heeft dit forum nodig. Kun je misschien een foto laten zien, dat vinden we fijn hier.

Dank u!

Welkom, ik denk dat je je hier heel erg thuis zal voelen. De kennis ligt hier voor het oprapen.

Welkom op ons mooie forum. Nog heel veel leesplezier.
Groet. Richard

Welkom :+1:

Dank u!

Van harte welkom Jan!

Dank u!

Dank u!

1 like

Dank u!

Dank u!

Welkom Jan, succes met de zakhorloges en veel plezier op HF!