Nieuw

Dag, op 31 december nog net even toegelaten op dit forum. Dank. Hoewel inmiddels gepensioneerd ben ik nog altijd sterk geïnteresseerd in techniek. Dat was altijd (en is nog steeds ) modelbouw (treinen groot en klein) maar de fijnmechaniek van horloges is ook een ding. Ik heb inmiddels geleerd dat het leuk is om ALLES te doen, maar dan kom je jezelf eens tegen. Dus ik wil focus, en kies voor Seiko (vraag me niet waarom, anders dan dat ik heel tevreden ben over mijn Nikon camera’s, dus dan zullen die horloges uit Japan ook best hun geld waard zijn). Ik heb inmiddels wat nuttige info gevonden op dit forum, Youtube etc maar hou me aanbevolen voor goede artikelen, links, you name it. Seiko Kinetic, Automatic, Solar enz. Groet en een goed 2018 aan ieder, Hans

32 likes

Welkom Hans!

Welkom Hans,
Jij gaat 2018 goed beginnen :wink:
Veel horloge plezier hier.

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Goede keuze Hans, het krioelt hier van de Seiko adepten :innocent:

Welkom Hans👍
Ook een goed 2018 gewenst en veel plezier hier!

PS met een paar foto’s maak je hier snel vrienden😁

Welkom :grinning:

Dat idee had ik al, vandaar. Ik ben me zoals gezegd nog wat aan het oriënteren maar goede tips (in de zin van “die kan je nou beter niet kopen want…”) zijn uiteraard welkom, hoewel ik besef dat zoiets ook nogal afhankelijk is van de persoonlijke smaak.

Tja, ik lijk wel welkom.

Welkom hier Hans!

Welkom. :steam_locomotive::railway_car::railway_car::railway_car::railway_car:

Welkom !

Welkom op HF Hans…veel plezier hier :thumbsup:

Welkom!

Zeker!

Mijn tip zou zijn om de zoekfunctie te gebruiken, er is via die weg denk ik al een hele hoop te vinden, succes! :thumbsup:

Mijn beste,

Goed hoor!!
Weer een enthousiast Horloge-Passionist binnen onze gelederen!!
Hans, van harte welkom dan ook binnen de gelederen van dit enthousiaste forum!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom hier en nog de beste wensen!

Welkom Hans!
Inderdaad, Seikoholics genoeg hier, waaronder ondergetekende…

Groet,

Dick

als we Seikoholics hebben, dan zeker ook Seikologen??

Welkom Hans, ik vind dat ook een kwaliteits horloge, net zoals Citizen en zelfs de betere Casio’s. Veel plezier hier.