Sinds enige tijd lees ik met veel plezier en interesse de berichten op dit forum.
Recentelijk heb ik een horloge gekocht van een forumlid, dit leek me een goede gelegenheid mijzelf voor iedereen te introduceren.
In het kort, de horloge-tik is ontstaan vanuit (de verguisde!?) modehorloges (bijv. Camel en Fossil) en quartz-horloges.
Via het forum heb ik ook de Limited Editions van Pelikaan en Steinhart gekocht.
Mijn actuele interesse gaat uit naar de mechanische merkhorloges liefst met een aparte functie zoals bij de gekochte Garonne de Luxe met retrograde minutenwijzer en het liefst met lederen band.
Tot zover, nu enkele foto’s(laat het me weten als het er teveel zijn, ze zijn niet allen even scherp helaas, gemaakt met een Samsung Galaxy, mijn simpele fottoestel kan niet genoeg inzoomen zonder nog meer kwaliteitsverlies):
Hoi, welkom!
Die Camel Trophyhorloges waren vroeger best stoer, weet ik nog wel.
Zo’n Garonne is niet helemaal mijn ding. Maar gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi! Veel plezier met je horloges en op dit forum!
Een Camel Thropy, dat brengt me een 20 jaar terug. Ik denk dat hij samen met mijn eerste swatch nog ergens bij mijn ouders in een doos op zolder moet liggen (of hij is weg).
Welkom!
Ik denk dat ik een stuk te jong ben om jeugdsentimenten te krijgen van je Camel
Zo te horen (en zien) heb je al een leuke collectie opgebouwd, dat zal vanaf nu enkel toenemen (tu)