Nieuw

Hallo mensen,
ik heb mij vandaag geregistreert op dit forum.
ik heb horloges altijd al leuk gevonden en ik heb nu besloten om er een te kopen. om nou niet gelijk een hele berg geld eraan uit te geven, zat ik zelf te denken aan de citizen eco-drive calibre 2100. nou zou ik graag willen weten wat de plus- en minpunten van deze horloge zijn. kan iemand mij dat vertellen.
alvast bedankt,

m.v.g. zuen

welkom op dit forum. ik kan je helaas niets zeggen over het horloge,…wel ben ik erg tevreden over mijn eigen citizen horloges, maar dat zijn allemaal mechanische: ( goud is niet echt m’n favouriet, maar goed,…)

welkom, ik kan je helaas ook niet veel over citizen vertellen maar dat komt nog wel goed :wink:

Welkom zuen,

Met het caliber 2100 heb ik geen ervaring, wel met de Citizen Nighthawk, ook een eco-drive. Het is een geweldig mooi horloge wat betreft de afwerking, het loopt zeer nauwkeurig, en draagt erg prettig. Ik vermoed dat je met een caliber 2100 een goede aankoop doet, de prijs-kwaliteit verhouding bij deze Japaners is altijd dik in orde.

Ruud

is het dan niet verstandig om em in amerika te kopen want daar is ie een stuk goedkoper.

Ja, of azië, scheelt inderdaad vaak enorm veel. Kijk eens op Ebay, daar had ik destijds ook geluk :smiley:

Ruud

Ik heb geen verstand van Citizen, maar wel welkom hier.

welkom hier,
ik ben een tijdlang verliefd geweest op citizen ze zijn erg mooi.
Toen ik op zoek ging naar mijn droomklok werd mij verteld door diverse juweliers dat het moeilijk is om aan onderdelen te komen.(duurt erg lang) dat was ook de reden waarom ze het merk niet meer verkochten.
vertelden zij aan mij.
omdat ik dit van verschillende juweliers hoorde denk ik dat er wel een kern van waarheid inzit.
Ik heb nu een mooie seiko ben er erg blij mee.
gr oscar.

Wwelkom hier. :slight_smile: