Nieuw!

Goedenavond!

Ook helemaal nieuw hier, ik volg dit forum al wel een tijdje omdat ik nu ook op zoek ben naar een nieuw horloge. Erg leuk om veel merken te leren kennen en de passie terug te zien bij veel verzamelaars.

Groeten,

Johannes

26 likes

Welkom Johannes! Waar gaat je smaak naar uit?

1 like

Welkom!

1 like

Welkom. En succes bij het zoeken.

2 likes

Hallo Johannes,

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!

Ik wens je heel veel plezier toe hier en succes met jouw zoektocht naar een mooi horloge. Dat gaat vast lukken hier! :+1::slightly_smiling_face:

2 likes

Helemaal welkom.

1 like

Mijn eerste grote favoriet was destijds wel de Luminor Marina van Panerai. Jarenlang heb ik mezelf voorgehouden dat ik ooit een keer een versie wilde hebben. Meer en meer kom ik erachter dat ik juist ook de zogenaamde microbrands erg aantrekkelijk vind! Bijvoorbeeld Spinnaker, Zelos en Hemel. Ik heb vandaag echter ook leuk contact gehad met de eigenaar van Revolo, wat een bijzonder concept is dat! Ook nog eens Nederlands dus wie weet wordt dat mijn nieuwe horloge. Ik hou in ieder geval van gedeeltelijk sportief en het formaat mag ook wel aanwezig zijn zonder echt enorm te worden…

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier gewenst, Leuk, een naamgenoot, Johannes is namelijk m’n enige echte naam waarmee ik in Nederland geregistreerd sta😀.

1 like
1 like

Welkom op het Forum!

1 like

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Welkom Johannes!

1 like

Welkom op HF, succes met de zoektocht!

1 like

Welkom :smile:

welkom-home

Beste Johannes,
welkom op HF!

Welkom!