Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit leuke forum en geniet al een hele tijd van de mooie verhalen en plaatjes.
Al jaren ben ik verzot op horloges. Het begon allemaal met een Seiko quartz in 1982 (ongeveer).
Toen kwam het rekenmachine horloge, daarna enkele Casio’s, de onvermijdelijke Swatch en nog een heleboel meer.
Op een gegeven moment was het meer dan een liefhebberij, het werd een obsessie. Het zoeken en de voorpret werd mijn adrenaline. Daarna was het kopen en flipperen.
Dit laatste is enkele maanden geleden. Voor ‘straf’ heb ik een hele tijd geen horloge meer gedragen Maar nu heb ik een mooi horloge gevonden waar ik zeer tevreden mee ben. Zodra ik uitgevogeld heb hoe ik foto’s kan posten dan maak ik een mooie reportage.
Momenteel kijk ik rustig horloges zonder de drang te voelen er een te kopen. Ik heb op dit moment twee horloges. Een oude Citizen duiker en een Victorinox Automatic. Deze laatste draag ik elke dag.
Ik zou graag weer een mooie kleine verzameling opbouwen dus ik doe hier veel ideeën op.
Mijn droom horloge(s) zijn een Omega Speedmaster en een Zenith El Primero.
Nu hebben jullie een ideetje gekregen van wie ik ben en ik hoop op veel horlogeplezier hier.
Groetjes,
Peter