Nieuw!

Dag forumleden,

Laat ik me even voorstellen: mijn naam is Joep en ik heb besloten, na 0,5 jaar op het forum rond te dwalen, er aan mee te gaan doen!
Ik kwam via internet op het forum toen ik wat meningen van horlogeliefhebbers wilde weten over een Meistersinger, die ik, na de goede kritieken erover gelezen te hebben op dit forum, ook aangeschaft heb!
Ik ben zeker nog geen echte verzamelaar, heb nu n Tissot en de Meistersinger (weet iemand hoe ik foto’s kan toevoegen?) maar dat zal nog wel komen; het forum helpt daar zeker aan mee!
Ik heb wel onlangs een bijzonder klokje besteld; de R01 waarover ook al wat geschreven is op dit forum;wanneer ik m heb zal ik, wanneer iemand me verteld heeft hoe dat moet, er een paar foto’s van op het forum zetten.

In ieder geval, weer een enthousiast lid erbij!

Groetjes,
Joep

Welkom Joep!

Heel verstandig die RO.1!!

Voor wat betreft de foto’s gebruik even de zoekfunctie, je kunt het!!

hans

joepb Schreef:

Dag forumleden,
Ik ben zeker nog geen echte verzamelaar, heb nu n
Tissot en de Meistersinger (weet iemand hoe ik
foto’s kan toevoegen?) maar dat zal nog wel komen;
het forum helpt daar zeker aan mee!
Ik heb wel onlangs een bijzonder klokje besteld;
de R01 waarover ook al wat geschreven is op dit
forum;wanneer ik m heb zal ik, wanneer iemand me
verteld heeft hoe dat moet, er een paar foto’s van
op het forum zetten.

Je bent al een verzamelaar, je bent alleen nog in de ontkenningsfase :smiley: Welkom Joep!

Hier dan de foto’s!

binnenkort die van de RO1 (heb jij er al een hcptgdg?)

Was maar waar… Ik kom regelmatig bij RO en heb de ontwikkeling van het begin af aan gevolgd. Heb je een platina exemplaar besteld :slight_smile: ?

hans

eh…platina-kleurig…:wink:

Trouwens, nog bedankt voor jullie hartelijk ontavngst hier op het forum!
Hans, hoe kom je al van het begin erbij betrokken?

Ik kom er al jaren en als Roland begint te vertellen, ga dan maar even rustig zitten. Zo heb ik het proces vanaf het eerste idee t/m de recente presentatie kunnen volgen en er regelmatig met hem over van gedachten gewisseld. Als mijn ’ beleggingen’ niet gedaan hadden wat ze vorig jaar gedaan hebben, dan had ik er al lang ook een besteld, maar dat zit er nu even niet in. Komt hopelijk nog wel een keer. Het is een top horloge voor een meer dan redelijke prijs.

hans

Mijn beste,

Joep ik heet je van harte welkom op dit markante en misschien wel meest informatieve horlogeforum binnen onze contreien.
Jou aftrap is sowieso al goed begonnen, getuige de Tissot en de Meistersinger.
En hetgeen er in het verschiet ligt, zal zeker niet floppen.
Immers:
Menig horlogepassionist zijn hart zal er sneller van gaan kloppen.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hoi Joep,

Ook namens mij: Welkom op dit mooie forum(tu)

Groeten,

Martin

welkom Joep, je bent al begonnen met verzamelen!!
Veel plezier op dit forum.

Groet,
Arno.

dag forumleden,

Ik check net mijn mail en zie weer alleen maar leuke berichten, bedankt daarvoor!
Ik weet zeker dat ik met plezier veel op het forum zal zitten!

Joep

Welkom op dit forum! Leuk dat in jouw collectie de horloges gemiddeld twee wijzers hebben:D

Hahaha, dank je! :slight_smile: Zal wel niet meer zo lang duren…