Meh
Meh 2.
De subdial kleur vind ik te druk. Nato band by default vind ik cheap op een Omega.
Stephan Hawking gaat dr.evil spelen.
Dus wie weet.
Ik vind 'm oninteressant. Dat gouden randje van die subdial, is dat 'm nou? echt? Nee, niet spannend.
En dat gemekker over de dikte. Ja we weten het nu wel. “Alles” van Omega is (te) dik, alle chrono’s zijn te dik, etcetera etcetera. Kunnen we een nieuw riedeltje bedenken?
Ik ben ook te dik ![]()
Is die 17mm niet incl nato strap? Of komt dat er dan nog bij ![]()
In eerste instantie dacht ik : nou…best aardig
Totdat ik de hoogte/dikte (17 mm) zag. Dat is echt wel heel erg dik. Mogelijk daardoor ook nog wat onpractisch met een overhemd en/of jasje: daar blijft van alles achter hangen.
In het reclamefilmpje op Youtube zie je die dikte niet erg terug. Zou bijna denken dat ze zelf ook at terugkrabbelen.
Daarbij (maar dat ben ik) een horloge associeren met een fantasiefiguur…ik weet het niet.
Moet dat dan? Een chrono moet niet dik zijn. Veel chronos zijn dat allesbehalve. Dus nee, niet alle chronos zijn te dik, en het is geen “riedeltje” maar oprecht ongeloof dat ze zoiets op de markt gegooid hebben. ![]()
- te dik
- te groot
- te duur
- niet echt mooi
Waarom stellen TS vaker deze vraag zonder zelf te vertellen wat ze er van vinden. Zo jammer.
Dus, wat vind jij?
Nb ik vind het niks. In meerdere opzichten.
Fors…
En dan komt de nato er nog bij ![]()
![]()
Heb je geen wasmachine ?
Zeer elegant en mooi in balans de dial. Goede proporties ook. Goed bijpassend bandje……![]()
Ik vind dat er te vaak negatief wordt gedaan over Omega.
Maar dit is lastig te verdedigen. Oh boy, oh boy.
Dit is AI toch? Toch?!
Nee dit is geen AI,
OMEGA continues its legacy in the world of James Bond with a 44 mm timepiece that appears in the action-adventure video game, 007 First Light . This exclusive creation takes the watch from screen to wrist.
Ik vind m heftig… te drukke plaat
Ik hou van Omega, zeker de seamasters, maar deze is wel echt te chuncky…
Moet hem in het echt zien.
En om m’n pols zien.
Zo op de foto vindt ik hem mooi.
Mag je bij een Seamaster chrono wel de pushers onder water gebruiken?
Size matters. Blijkbaar ook bij James
Aaaah!! Jammer
Hoopte dat we weer stapje dichterbij bij nieuwe film waren