Nieuwe 007 omega

Nee. Te druk. Te groot. Te bling. Teveel van alles.

Als t meer bicolor was, misschien iets beter. Maar nu alleen die gouwe ring op 3 en de streep in de band vind ik em niet zo mooi.
Ook de a-symmetrische vd cirkels vind ik niet zo fraai.

Er zullen zeker mensen bij zijn die er blij van worden. Maar als ik eerlijk mag zijn is het hem net niet en dan heb ik me nog netjes uitgedrukt :wink:

Nee niet echt :confused: jammer

Is dit bedoeld als toolwatch waarmee je spijkers in een muur kunt slaan?

1 like

Ik vind m wel dik eigenlijk :laughing:

1 like

Zou je wel nog boven komen met zo’n blok aan je pols :thinking:

1 like

Ok, de volgende 007 heeft polsen van >20cm omtrek

Gemiste kans om de 300m te moderniseren (kleiner, dunner, band met taper, …)

1 like

Te groot, te dik, een goudkleurig randje om de sub dial :confounded: en dan ook nog eens op een nato. Not my cup of tea.

#hokvaneenklok

Ik hou het dan toch liever bij mijn zwarte Smp300

6 likes

Dit is niet Bond waardig. Rolex grijp in! Alstublieft

2 likes

Gezien de grootte en het feit dat het een Bond-horloge is, zal er wel een raketwerper of iets dergelijks in zitten.

1 like

44 mm diameter
17.2 mm dikke kast, exclusief de nato band…

Omega is het helemaal kwijt. Die zijn totaal de weg kwijt.

Ik denk dat onder andere Tudor, Omega compleet gaat weg concurreren de komende jaren. Volkomen

1 like

Ik hoor veel mensen zeggen dat de afwerking van zomergasten boven die van Tudor staat, maar met de ontwerpen en formaten die ze maken, komt er echt geen Omega bij mij in. Enige mooie Omega vind ik de Speedmaster.

1 like

Dom, lomp en…

Nee, dit is ‘m niet voor mij.

?

Te groot voor mijn pols en te klein voor aan de wand. :wink:

Ik vind het zeker geen lelijk horloge. Ik hou wel van een goede duiker. Maar de afmetingen snap ik niet helemaal. Met “slechts” 300m zie ik niet in waarom deze 17mm dik moet zijn…en de 52mm lug to lug is ook lichtelijk enthousiast.

Heb de afmetingen voor de zekerheid even nagekeken op de Omega website of dat geen type fout was, maar nee, het klopt allemaal. 17mm dik…
Hij had wel iets kleiner gemogen.

Laatste maar niet minste, heb echt een vreselijke hekel aan goedkope Nato bandjes. Maar ze hebben hem gelukkig ook op staal, in véél varianten. Dus wat dat betreft voor ieder wat wils. Ben zelf misschien wat saai maar ik vind de zwarte dial op staal of rubber wel de mooiste.

1 like