Zoek zelf even. Ik heb er dus geen. Gewoon te grof, en te dik.
Ah, fixed. Dat ruitjespatroon is het
echt niet. En dan dat Seamaster-symbool…
Zoek zelf even. Ik heb er dus geen. Gewoon te grof, en te dik.
Ah, fixed. Dat ruitjespatroon is het
echt niet. En dan dat Seamaster-symbool…
Ahhh we hebben het over de FOIS caseback. Deze is inderdaad minder mooi dan de gewone Moonwatch. Maar nog steeds heb ik er geen last van
De dikte van het horloge is volgens mij niet veel groter dan de gewone Moonwatch?
Geen bracelet kan ik mij in vinden. Jammer inderdaad! Al zou ik hem toch niet/nauwelijks op staal dragen.
Speedmasters is een cult horloge…
Niets mis met fois. Wel alles mis met de reduced.
Kopen? 7000 euro. Spotprijsje voor een zo goed uitziende vintage.
Met de reduced bedoel je dat lelijke ding van zojuist? Dat is inderdaad verschrikkelijk maar heeft niets met de Speedmaster Professional cult te maken idd.
Ok…maar dat horloge is al 20 jaar niet meer te koop? Dus fast forward naar 2020 graag. Of beter 2021, dit jaar wil je niet opnieuw doen
Iedereen koopt 2e hands… maar true. Die speedmaster die ik hiervoor postte is ook
We gaan het afwachten
Vind de opvolger wel echt heel mooi, al had ik persoonlijk nog mooier gevonden als de achtergrond van de datum dezelfde kleur was geweest als de wijzerplaat.
Of als ze die datum gewoon even niet hadden gedaan. En rond datumvenster, ik moest sterk aan m’n Skagen denken, en da’s geen compliment.
Hahahaha! Daar heb je een heel goed punt! De datum hadden ze inderdaad ook weg kunnen laten… Was nog mooier geweest!
Grappig ik vind hem echt volledig mislukt!
De FOIS is mooi hoor.
Heeft iedereen een Uncle Seiko 1171 replica op zijn FOIS gezet?!