de mooiste omega sluiting in jaren.
Box is ook kleiner geworden, dus al met al uitgekleed met een premium prijsverhoging.
Dat opgelegde logo maakt 'm toch echt wel een stuk mooier, jammer dat dat allee met saffier is.
En dat met een prijsverhoging… Niet dat je hem zou kopen voor de extra zooi in de doos maar het voegde wel wat toe aan de ervaring
ik zat nog even goed naar de grote foto’s te kijken maar als je dan ziet hoe ze de wijzers van de subdial met een platgeslagen spijker hebben vastgezet dan is het premium niveau voor de prijs toch best wel bedroevend…
Moah band is wel erg mooi, sluiting maar sluit niet helemaal mooi aan vind ik(voor dat geld). daarbij vind ik handopwinder en hesalite een must op een Moonwatch en vind dus de verschillen erg klein… pppf scheelt weer echtelijke ruzie in huize Lunette
Hierbij mijne naast de nieuwe
Ik ben hier heel blij mee. De band en sluiting zijn niks voor mij en ik deel in wat @El_penumbra zegt over die spijkers die ze gebruiken om de wijzers mee vast te slaan. Weer wat uitgespaard dit jaar
€ 7.100,00 voor de Sapphire verie… WTF?
De oude is 5800.
Ik ben het niet vaak met je eens maar je slaat hier de spijker op de kop (pun intended). Geen gezicht
Raar ook dat ze ze op de uitgaande versie netjes wit hebben geverfd en op de nieuwe niet meer… Het valt nu ook nog eens meer op
Kwestie van smaak maar persoonlijk vind ik de warmte van de Sedna erg sexy
Canopus goud is erg duur blijkbaar?
Geen idee waar het prijsverschil vandaan komt. Ik snap de premium prijs voor goud sowieso niet zo.
Zou deze geen stepped dial moeten hebben?
op de foto’s lijkt ie bijna plat.
Zeker een stepped dial. Ligt wel altijd aan de lichtinval. Mijn Ultraman heeft het ook maar bijna onzichtbaar met matig licht.
Ah, als dat een macro is is het wel duidelijk te zien ja.