Nieuwe 2021 Moonwatch (vanaf post 407)

Mooi begin van 2021! :smiley:

1 like

Mooi! Details zoals stepped dial en nieuwe band/clasp veel beter. Nieuw uurwerk ook mooi. Echter is de prijs veel te hoog voor een speedy. Wordt zo helaas wel erg onbereikbaar voor velen.

1 like

Het grappige is dat ik de foto’s vanop OF een pak minder mooi vind dan die vanop de Omega site. Normaal is het omgekeerd en zijn zij niet zo sterk in het maken van foto’s. Misschien toch eens gaan kijken bij de dealer.

DSOTM fabric strap

2 likes

Mooie upgrade maar de prijs is wel behoorlijk fors gestegen. Ben ook benieuwd of ze hetzelfde saffier glas gebruiken als op de 321, dus zonder milky ring.

Heel mooi is ook de domed minute en second hand.

Die lug rechts boven kiert zo enorm dat je zelfs de pushpin ziet zitten.

Wat een tegenvaller.

Ik vind ‘m wel heel gaaf. Ben benieuwd of er op termijn, als het nieuwe er vanaf is, nog een beetje korting te halen valt bij de dealers.

2 likes

Zag het ook al. Bizar eigenlijk :man_shrugging:

Het is zo mooi ! :new_moon: Een schitterend succes :champagne: :+1:!

5 likes

Prachtig! Ik dacht een mooi alternatief voor die snoopy, maar zie nu dat deze 45.100,- kost. :relieved:

Edit: en dat had yy77 al gemeld zie ik nu

2 likes

Ja, deze mensen hebben hun verstand verloren…

Zo houden ze het wel exclusief in ieder geval…

Maar het is niet te vergelijken met een Snoopy …

Prijzen van de Speedy goud op leer €24,5K maakt de Zenith El Primero A386 50th anniversary 50 stuks in 3 goud tinten een koopje €20K (incl. 50 jaar service).

4 likes

Je bedoelt iets in een goedkoper prijsklasse? Dit is een cordura strap van Omega, heel mooi gemaakt (veel mooier dan de custom straps van Jean Rouseau, terwijl zij de straps maken voor Omega) met een prijskaartje ergens rond de 200 euro. Draag het al een paar jaar en goede kwaliteit. Op cordura of “sail cloth” zoeken en je komt een heel eind.

Er was al een aflopende wijzerplaat, maar nu is het dus meer een richel ipv aflopend…

Mooi horloge, bracelet was IMHO foeilelijk met die glimmertjes en kwalitatief briljant maar met 20mm-20mm ook erg massief.

Wat kleine aanpassingen aan wijzers en wijzerplaat.

Verbeterd uurwerk met co-axial echappement… nice!

Maar in the end ben ik erg blij met mijn 2019 Speedy, doos met goodies en de band verkocht, viel de aanschaf nog best mee in vergelijking met die 6300 eypo voor de nieuwe.

1 like

Holy shit

Zwarte stitching en vouwsluiting erbij. Klaar ben je.

3 likes

Dit is inderdaad echt een flinke tegenvaller zeg…

Ach binnenkort op Schiphol te vinden met 18% korting, kan altijd nog wat van af.