Mooi, dank! Dat is prima te doen nog.
Hopelijk kan je het ook op een pin buckle krijgen (+50 euro). De vouwsluiting is ook nog eens 250 euro extra
Ook gaaf hoor! Die alvast maar eens besteld.
Daar heb ik toch meestal ruzie mee.
Ik vind de nieuwe stalen band geweldig. Heerlijk zo met die taper, waarbij ik er vanuit ga dat het wel solid links en end links zijn waardoor het enige “heft” heeft. Dat en de stepped dial zou reden kunnen zijn om te upgraden naar de nieuwe.
En je stoort je echt niet aan de subdialwijzerspijkers?
Als je dat eenmaal gezien hebt dan blijft het toch enorm storend (voor mij).
Correct, alles heeft al sold links sinds de eind jaren 80 bij Omega
Dus vanaf de 1447 band.
Ik ga 'm zeker bekijken bij Punte binnenkort. Jammer dat de nieuwste generatie banden niet meer op de oude past. Ik denk ook niet dat ze er speciale endlinks voor gaan uitbrengen…
Eerst een penis op de wijzerplaat (volgens critici)
En nu tepels…
Gendervriendelijk horloge dus.
Heb je hem al?
Ja toen jij het gemeld had wel, maar na het bestuderen van al die foto’s was ik er al aan gewend.
No game changer
Was helemaal top geweest als je de nieuwe band gewoon op een 1861 kon pleuren
Denk dat het in de praktijk wel mee gaat vallen (hopelijk). Blijft jammer dat ze niet wit zijn, dat vind ik veel storender. En volgens mij is dit redelijk de norm, met de huidige daytona is het niet beter. Ook zoiets als de bulgari octo chrono gmt heeft ze voor 17K+.
Nou moet je die octo natuurlijk vooral niet als chrono kopen natuurlijk. Die die is date only echt onvoorstelbaar mooi.
Mooi. Lijkt ook veel op het originele bandje.
Van eur. 4700,- in januari 2020 naar eur. 6300,- in januari 2021…
34% duurder
Nieuwe details… aangepaste band… aangepast uurwerk… maar nog steeds een Speedmaster…
Thanks Neyra, ik heb deze dus nu net besteld!