Nieuwe 2021 Moonwatch (vanaf post 407)

7 likes

Heb je hem al? :grin:

Ja toen jij het gemeld had wel, maar na het bestuderen van al die foto’s was ik er al aan gewend. :joy:

No game changer :smiley:

3 likes

Was helemaal top geweest als je de nieuwe band gewoon op een 1861 kon pleuren :stuck_out_tongue_winking_eye:

Denk dat het in de praktijk wel mee gaat vallen (hopelijk). Blijft jammer dat ze niet wit zijn, dat vind ik veel storender. En volgens mij is dit redelijk de norm, met de huidige daytona is het niet beter. Ook zoiets als de bulgari octo chrono gmt heeft ze voor 17K+.

1 like

Nou moet je die octo natuurlijk vooral niet als chrono kopen natuurlijk. Die die is date only echt onvoorstelbaar mooi.

Mooi. Lijkt ook veel op het originele bandje.

Van eur. 4700,- in januari 2020 naar eur. 6300,- in januari 2021…
34% duurder

Nieuwe details… aangepaste band… aangepast uurwerk… maar nog steeds een Speedmaster…

7 likes

Thanks Neyra, ik heb deze dus nu net besteld!

1 like

Nieuwe details(vind ik niet mooier) aangepaste band(ECHT veel beter) aangepast uurwerk(Echt veel beter, moest gebeuren, echt een dijk van een uurwerk nu) maar nog steeds een Speedmaster(gelukkig wel)

Van eur. 4700,- in januari 2020 naar eur. 6300,- in januari 2021…34% duurder (ik vind het veel te veel duurder geworden, had in mijn beleving naar max eur. 5.700 mogen gaan).

1 like

gelukkig is de vorige generatie nog prima te krijgen voor een iets zachtere prijs.

1 like

Band is echt veel mooier geworden en het uurwerk is beter. Maar het prijsverschil is wel echt fors. Denk dat de ‘oude’ richting 5k gaat binnen nu en een paar maanden.

Wat zijn de pluspunten van de oude, buiten een lagere prijs volgens jullie?

ik vind de dichte caseback mooier om mee te beginnen.

het is een toolwatch en naar mijn mening is een display caseback niet heel handig op een toolwatch.

Ook vind ik de nieuwe band minder geslaagd dan de oude. Had Omega gekozen voor de flatlink was ik direct om maar ik vind dit geen geslaagde combi.

3 likes

De oude caseback is idd mooier dan de nieuwe, teveel (nog meer) tekst naar mijn mening

Hesalite is nog steeds met gesloten caseback

1 like

Persoonlijk moest ik nu een nieuwe kopen, zou ik voor de saffier optie kiezen… had ik niet verwacht eerlijk gezegd

Nee ben ik met je eens. Ik vond de snoopy al fantastisch toen ze 20k waren. Veel te duur denk je dan, had je achteraf er prima een jaar plezier van kunnen hebben met geld toe :slight_smile: heb maar een “gewone” moonwatch gekocht

1 like

We hebben het allebei over deze toch he?

1 like

Leuk horloge… maar doet me verder weinig. Ten opzichte van zijn voorganger wel een verbetering (lees mooier) moet ik zeggen.

1 like