Wat een geweldenaar…
20 stuks à € 290.000,00
“Mindblowing” is het eerste wat bij mij opkwam.
Het tweede “one to rule them all”…
Wat een details…jammer dat er slechts 1 x geklikt kan worden ter vergroting.
Grt. Marco
Heel erg mooi. Ik zelf zou 'm met de motorkap open dragen
Technisch weer fantastisch, maar meer een horloge voor op de bank om er rustig naar te kijken. Om te dragen is het gewoon een te dik monster. Verder vind ik de wijzerplaat toch minder, beetje jaren negentig gevoel krijg ik erbij.
Inderdaad, dat was het derde wat ik dacht (“tonnetje”).[quote=“Bidle, post:4, topic:122991”]
beetje jaren negentig gevoel krijg ik erbij
[/quote]
Nu je het zo zegt/schrijft; daar zit ook een kern van waarheid in maar maakt het niet minder mooi.
Grt. Marco
Dik
Maar verder hartstikke gaaf.
Ik zou de motorkap eraf slijpen
Fraai, maar te dik. Hou het op de 2015 Handwerkskunst . Het enige horloge wat ik mooi vind, ondanks het gat in de wijzerplaat. En zeer beschaafde maten.
Waarom nou toch de aanduiding auf-ab en alle dag/maand aanduidingen in het Engels?
Zonde hoor.
Op de 4de foto ziet de minutenwijzer er toch niet al te best uit… Zal wel dat “ambachtelijke” zijn dan…
Ja nu je het zo zegt, dat was me nog niet opgevallen.
Dat is inderdaad een gevalletje van -jammer- .
Voor de rest gewoon een prachtig horloge die ik nooit zou kunnen betalen maar ik zou hem nu ook niet meer willen
Pieter.
ik vind Lange erg indrukwekkend, Echt heel bijzondere horloges. Mechanisch / technisch eventjes van een andere orde.
Maar toen ik deze zag, dacht ik wel… beetje Meissen porselein, Delftsch Blauw, beetje kitscherige wijzerplaat… jammer…
Don’t shoot me!
Ja, lijkt wel beschadigd…vreemd…
Het blauw rond de as van de wijzers lijkt überhaupt belabberd afgewerkt! Het is nergens egaal. Lijkt haast retoucheerwerk. En dat voor een krappe drie ton?
Ik vind deze een beetje druk, niet zoals je van Lange gewend bent.