Nieuwe aankomst

Vandaag stond de Postnl bus voor de deur en bracht onderstaande schoonheid uit de USA.
Heeft een week bij de douane op de plank gelegen alvorens deze door de check kwam.

Prachtig horloge van een mooi merk van Amerikaanse origine.
De Bulova Accutron Stratford met een 7751 uurwerk, met maanfase dus, een zgn “eight hand”. Jaja, tel ze maar!

Ik ben er nog niet helemaal uit of 'm ga houden, kom helaas niet meer zo vaak in een kostuum met een mooi shirt eronder. En eigenlijk komt deze dan toch het best tot zijn recht, vind ik.

Mooie ge-guillocheerde, bruine wijzerplaat. Geweldige afwerking en uitstraling.
De foto’s zijn kersvers van vandaag. Laat je niet foppen door de dag en datumaanduiding. Had het horloge nog niet goed gezet, ben er nog niet helemaal uit met die maanfase instelling.

Te mooi om weer weg te doen.
Dan trek je maar vaker een pak en een mooi shirt aan.

Mijn beste,

Het model ‘an sich’ is voor mij even wennen.
Desalnietemin ben ik er van overtuigt dat deze eigenzinnige Bulova, jou pols zal sieren!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Leuk horloge. Hoop niet dat je de prijs hebt betaald die op je prijskaartje staat, aangezien ze voor een derde van deze prijs nieuw worden aangeboden…

Edit: ah…je hebt um van wus zie ik net.

Niet direct mijn associatie bij het merk bulova, ben aangenaam verrast :slight_smile:

Mooie kastvorm.
Geniet ervan.

Ik vind het een verrassend mooi horloge om te zien,veel draag plezier gewenst.

Gr. Andre.

Geweldig leuk horloge en echt weer eens iets anders. Ik had 'm hier in ieder geval nog nooit voorbij zien komen.

En zeker een goede reden om weer eens een net overhemd te dragen, is je vrouw ook weer happy :wink:

Gr. Rickover

echt mijn type kast vorm.zeer mooie klok.

Ik vind hem fraai :~

Ik vindt hem prachtig. Proficiat!

Proficiat met je goeie reden om wat vaker een pak met fraai overhemd aan te trekken!

Mooie lijnen en leuke complicaties. Knap dat ze 't saffierglas zo met de kastvorm hebben gemaakt.

Mooi horloge, hoewel niet direct mijn smaak. In ieder geval met een legendarisch uurwerk. Zou 'm niet weg doen, maar eerder voor een bijpassend pak met shirt gaan.

Gr Wouter

Bijzonder horloge. Wat ik nooit heb begrepen is dat Bulova de naam accutron is gaan gebruiken op mechanische horloges. Maar goed dat gaat waarschijnlijk alleen op voor mensen die de “echte” accutrons kennen.
Plezier ermee!

Proficiat met deze fraaie Bulova (tu)
Draag 'm in gezondheid!

Overigens is er in 60 jaar heel wat veranderd :wink:
Hier mijn Bulova uit 1955 met complicaties…

mvg

tjonge, wat een prachtklok.
Wanneer komt de videoreview.

groetjes Lenno

Heel mooi en echt heel chique, zou wel zonde zijn om hem weg te doen, Rinus.

Eric

LeenV Schreef:

Bijzonder horloge. Wat ik nooit heb begrepen is
dat Bulova de naam accutron is gaan gebruiken op
mechanische horloges. Maar goed dat gaat
waarschijnlijk alleen op voor mensen die de
"echte" accutrons kennen.
Plezier ermee!

+1

uiteindelijk had ik destijds toch voor een speedsonic gekozen, maar als ik de keuze opnieuw zou moeten maken ga ik nu eerder voor een spaceview.

Van harte proficiat met deze aparte en gecompliceerde aanwinst.

Mooie, aparte klok! Van harte!