Vandaag stond de Postnl bus voor de deur en bracht onderstaande schoonheid uit de USA.
Heeft een week bij de douane op de plank gelegen alvorens deze door de check kwam.
Prachtig horloge van een mooi merk van Amerikaanse origine.
De Bulova Accutron Stratford met een 7751 uurwerk, met maanfase dus, een zgn “eight hand”. Jaja, tel ze maar!
Ik ben er nog niet helemaal uit of 'm ga houden, kom helaas niet meer zo vaak in een kostuum met een mooi shirt eronder. En eigenlijk komt deze dan toch het best tot zijn recht, vind ik.
Mooie ge-guillocheerde, bruine wijzerplaat. Geweldige afwerking en uitstraling.
De foto’s zijn kersvers van vandaag. Laat je niet foppen door de dag en datumaanduiding. Had het horloge nog niet goed gezet, ben er nog niet helemaal uit met die maanfase instelling.
Mooi horloge, hoewel niet direct mijn smaak. In ieder geval met een legendarisch uurwerk. Zou 'm niet weg doen, maar eerder voor een bijpassend pak met shirt gaan.
Bijzonder horloge. Wat ik nooit heb begrepen is dat Bulova de naam accutron is gaan gebruiken op mechanische horloges. Maar goed dat gaat waarschijnlijk alleen op voor mensen die de “echte” accutrons kennen.
Plezier ermee!
Bijzonder horloge. Wat ik nooit heb begrepen is
dat Bulova de naam accutron is gaan gebruiken op
mechanische horloges. Maar goed dat gaat
waarschijnlijk alleen op voor mensen die de
"echte" accutrons kennen.
Plezier ermee!
+1
uiteindelijk had ik destijds toch voor een speedsonic gekozen, maar als ik de keuze opnieuw zou moeten maken ga ik nu eerder voor een spaceview.