Nieuwe aankoop dresser

Ik jat even de foto van de vorige eigenaar…
Bij deze mijn eerste dresser, zojuist opgehaald bij een Forumlid. Hij zit nu nog in het doosje en ergens deze week krijgt hij een ander bandje, in dezelfde deal meegenomen.
Mijn Sarb035 krijgt een gecurvde, zwart kalfsleren, Seiko, croc bandje. Moet alleen nog een sluiting op. Even kijken of ik wat heb (suggesties?).

Zeer mooi klokje. Een automaat en opwindbaar 6R15 uurwerk met een mooie off white kleur. De stalen band loopt niet helemaal gelijk over in de lugs vandaar de wissel naar leer wat hem volgens mij nog meer stylisch maakt.

Zoals ik nu bedenk wordt het doordeweeks en overdag mijn vaste klokje aangezien ik altijd in pak rondloop dus meer passend bij de outfit.

Genoeg gelegenheid nog om mijn ander klokjes op andere tijden te dragen dus ze zullen zeker niet verwaarloosd worden.

12 likes

Mooi! Veel plezier ervan👍

1 like

Erg mooi horloge!

Ben benieuwd naar de foto’s met de andere band!

1 like

De foto’s met de nieuwe band moeten nog op zich laten wachten, ik mis de vouwsluiting. Daar ben ik nog naar op zoek.

bekend kleedje :wink:

Hahaaha, oude liefde van jou @anon50762135EV?
Weet jij welke sluiting op de leren band thuishoort, die mis ik nog.

Nee, ik herken het tafel(dressoir)kleedje van de foto’s die ik van een horlogemaatje regelmatig langs zie komen in whatsapp

:slight_smile:

Veel plezier met de NA mooi horloge

1 like