Nieuwe aankoop, Parnis automaat Seagull uurwerk

Beste medeforumleden. Door jullie enthousiasme en prachtige voorbeelden ben ik driftig aan het kopen geslagen. Het is leuk om je te verdiepen in de ontwikkeling en de geschiedenis van allerlei merken. Het is inderdaad verslavend. Sinds mijn eerste post op 8 november dit jaar over mijn eerste mechanische horloge, een Meistersinger, heb ik nog 5 klokken besteld. In dat tempo doorgaan leidt tot een faillissement. Misschien kunnen we het RIVM vragen ook een vaccin tegen het horlogevirus te ontwikkelen. Mijn tweede is een Laco (zie andere post). Twee Parnis horloges en de Stowa Antea KS zijn onderweg. Gisteren kreeg ik de derde Parnis binnen. Er zijn verschillende commentaren op dit merk, maar bij dit horloge is de afwerking uitstekend, hij loopt keurig op tijd en de prijs-kwaliteitsverhouding is in mijn ogen subliem (€42 inclusief verzendkosten). Ik heb alleen de zwarte band vervangen door een blauwe. Oordeel zelf.
Groet Roelof


Ziet er mooi uit. Gefeliciteerd.:~
Ik van berichten op fora begrepen dat de kwaliteitscontrole bij Parnis wel eens een steekje laat vallen, maar als deze goed loopt dan heb je een mooi horloge voor een prachtige prijs. De blauwe band past mooi bij het blauw van de wijzers en op de plaat.

Zo,jij hebt die voor mijn neus weg gekaapt met je bidsniper :wink:

Grtz Sjef

Nee, geen Ebay bieding ditmaal ,maar via http://www.manbushijie.com/. Ze hebben er vast wel meer. De prijzen die je op die site zien staan kloppen niet. Als je inlogt krijg je een flinke korting. Succes

Mooi! En de meegeleverde banden zijn inderdaad niet om naar huis (of op een forum) te schrijven. Je hebt een goed alternatief gevonden.
Het is onvoorstelbaar hoe ze voor dit geld deze kwaliteit kunnen leveren.

Veel plezier ermee!

Martin

Een mooi horloge Roelof.

Ik heb even op de site gekeken en er staan veel leuke klokjes op.
Hoe was je ervaring met deze webshop? Duurde het lang voordat je horloge aankwam?

Ben wel benieuwd, want misschien bestel ik dan ook een keertje wat.

Ik heb het horloge besteld op 20 november, dus twee weken levertijd. Lijkt me vanuit China alleszins acceptabel. Voordeel is dat je kunt betalen via Paypal en er wordt snel gereageerd op emails.

van harte ermee, en mooi wijzerblad met de opgelegde cijfers (tu)

Mooi klok! (tu) Ik denk dat dat vaccin voor jou een beetje te laat komt… je bent zo te zien al zwaar geinfecteerd, al in een te ver stadium, ongeneesbaar meer… :wink:
Ik ben ook zo een patient. Plots slaat dan ineens de horlogekoorts toe. Er staan nu ook 5 horloges op de planning… ben er nog mee bezig.

Enneh, tja bij mij is er ook wel iets mis gegaan met Parnis. De QC is wat minder, maar als een euveltje verholpen is, heb ik er vaak nog lang plezier van.

:~:~

Ik zit ook al enkele weken te tobben om zo’n prachtige Parnis aan te kopen.

Moeilijk kiezen tussen deze witte met blauwe cijfers
of de zwarte met zilveren cijfers http://www.manbushijie.com/productinfo.asp?id=876&catid=372
of de anthracietkleurige met zilveren cijfers http://www.manbushijie.com/productinfo.asp?id=875&catid=372

En dan blijft nog de vraag bij wie aan te kopen, alsook het kwaliteitsprobleem :S.

ziet er goed uit! en voor die prijs kun je nog eens wat bestellen;) ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd.