Nieuwe aankoop Seiko Presage

Hallo allemaal

Twee weekjes geleden, heb ik mijzelf verwend met de aankoop van een groene Seiko Presage.

Super blij ermee.
Maar tijdens het "Seiko Presage Cocktail Time "event in Hilversum, sloeg de twijfel behoorlijk toe. Ik had ontzettend veel moeite met kiezen tussen twee modellen. Ja…er was dus de groene en een goudkleurige waar mijn ook, en hart op viel. Maar ja, 2 klokjes meenemen vond ik wel wat patserig. Dus de keuze was wel overwogen, en ik koos voor groentje. De goudkleurige vond ik wel …hoe moet ik het zeggen…erg aanwezig. Wel chique. Dat wel. En deze zou ik dan ook niet elke dag dragen.
Dus ik vertrok , en liet een verdrietig maar prachtig horloge achter in de vitrine.

Een paar dagen geleden ging ik dan met mijn lieve betere helft in Hilversum shoppen. Heel toevallig :wink: leide de weg ook nog eens langs de juwelier. Even binnenkijken ,helemaal zonder bedoeling…en tot mij schrik was het goudhaantje er niet meer.
Op eens vroeg mijn moppie " kan je hem niet even op de site van Seiko laten zien?". Tuurlijk wel. Staat gewoon bij de favorieten.
Mooi zijn dus naar de vriendelijke juwelier. “Kunt u deze nog bestellen, en dan het liefst nog binnen een week, want dan kan hij hem nog mee op vakantie nemen”.

De verkoper twijfelde geen moment.
“Geen probleem”
Dus het broertje van groentje werd besteld en is vandaag dan ook geleverd.
Als cadeau van mijn lieve vrouw.
Want…"je mag twee broertjes toch niet uit elkaar halen.
Super blij dus nu. En de vakantie is voor mij al begonnen.

En nog eentje gebroederlijk naast elkaar

86 likes

Mooi kleur groen… Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

2 likes

Mooi duo. Veel plezier ermee.

1 like

Geniet van je nieuwe aanwinsten :smiley:

1 like

Ik heb de goudkleurige Presage een tijdlang op leer gedragen omdat ik de originele band echt too much vond. Maar met dit zomerse weer kan het prima, dus perfect op tijd voor je vakantie! Enjoy!

1 like

Prachtige duo

Is je vrouw al getrouwd ( asking for a friend ) :grin:

2 likes

Prachtig :ok_hand: veel draagplezier gewenst.

1 like

die cadeautjes toch, :smile:
zijn de beste die er zijn :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Mooi Presages gescoord Bernd.
Proficiat en veel draagplezier ermee. :+1:

1 like

Mooie broertjes, veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd! Mooi duo.

1 like

Mooi hoor.
Vind de wijzerplaat van de gouden ook heel erg geslaagd :ok_hand:

1 like

Prachtige horloges, gefeliciteerd met je aanwinsten en met het hebben van zo’n lieve partner! Als je er wat leren banden bij koopt dan kan je nóg meer afwisselen.

Mijn vriendin heeft een rode presage en telkens wanneer ik hem zie verbaas ik mij over hoe mooi deze horloges zijn voor de prijs.

1 like

Mooi👌 draag ze beide met plezier!

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinsten !

1 like

Heel mooi. Veel draagplezier.

1 like

Mijn beste,

Een mooi duo Horlogerie!!
Daar zal je lang plezier van hebben.
Gefeliciteerd.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie en goede horloges, passen volgens mij in ieders collectie.

1 like

Idereen bedankt voor de leuke reacties, ook alvast voor de eventuele nog volgende.
Inderdaad de Seiko Presage’s zijn hele mooie, betaalbare en volgens mij ook nog een kwalitatief goede horloges.:+1:

Zodra ik thuis kom, laat ik dit topic aan mijn vrouw lezen. Kijken of ze er iets mee doet…

Geweldig.
Het blijven top horloges.
Fijne vakantie :+1:

1 like