Nieuwe Aankoop: Speedmaster

De ellende is begonnen tijdens een avond Grieks eten met @Gerarh en @Michel007 en nog een niet-in-klokkies-geïnteresseerd-figuur.

Had er een ineens een Speedy om de pols… Jah dat was toch wel echt een “heel heel mooi klokkie baasje”.

Maar jah, het horloge potje was nog niet voldoende gevuld voor een eigen Speedy. Thuis en met name met mezelf heb ik de afspraak gemaakt dat als er een Speedmaster komt er ook een uit de collectie moest gaan.

Ik heb reeds een Seamaster Aqua Terra en die gaat no-way de deur uit (das m’n eerste “serieuze” horloge). Daar was er ook nog een Sinn U2 S (EMZ5), tof horloge, zwarte bonk staal, onverwoestbaar en tot 2000(!) meter waterdicht. Maar jah, kan niet alles in het leven hebben dus hop, de Sinn in de etalage hier op het forum. Wel een paar reacties maar is helaas niks concreets geworden. Dan maar op Chrono24, daar was het wel raak, gelukkig ook naar een horloge liefhebben in die heimat. Leuke reactie gekregen toen de Sinn was aangekomen.

Vervolgens snel een “ik zoek een Speedmaster” topic aangemaakt. Alwaar @Phyl me attendeerde op de advertentie van @anon48992708EV. kolere, dat ging snel dacht ik. Maarrr wat een mooi horloge had Mr Broke. Na wat contact vanmorgen afgesproken om de deal rond te maken.

Bakkie koffie/thee, goed gesprek met een mooie Speedmaster op tafel was het zo gebeurd en ben ik de zeer trotse eigenaar geworden van een Speedmaster. Wat een icoon, de band zit werkelijk als gegoten en ik kan lang turen naar het 3861 caliber.

Genoeg gekwatst de pica’s.

155 likes

Heel gaaf!

1 like

Prachtig! :heart_eyes:

1 like

Fraai!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Proficiat met deze gelouterde aanwinst.
Een beroemd en vooral ook schitterend horloge van een gerenommeerd horlogehuis.
Mijn complimenten.
Ik wens je er een formidabele tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Heerlijke aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Proficiat, een prachtige klassieker!

1 like

Mooie Speedmaster, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Top :watch:

1 like

Gaaf man. Mooie Speedmaster :+1:t2:

1 like

Van harte gefeliciteerd, schitterend :+1:t2:

1 like

Klasse! Gefeliciteerd.

1 like

Fffing incredible

Gefeliciteerd man

1 like

Heel mooi! Van harte en veel draagplezier gewenst! :blush: :+1:

1 like

Mooi om te zien. Geniet ervan. Super

4 likes

Gefeliciteerd!!! Mooie aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig. Wij gaan er wellicht dinsdag eentje halen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Mooie aanwinst, is dit nu de mission to the moon of mercury? :wink::+1:

3 likes

Zekers :raised_hands:

Sorry voor het aansteken van het vuurtje, Rob… :grin:

Maar, ook hier proficiat. Heerlijk horloge.

1 like