Nieuwe aankoop & voorstellen

Hallo allemaal,

Sinds enkele maanden lees ik lekker mee op het forum. Een paar keer een reactie geplaatst en 2x een topic geopend. Mijn eerste topic was geen succes. Ik had wat slechte foto’s van grootmoeders omega gepost. Niet doen!

Maar goed, ik ben Erik en ik ben 40 jaar oud. Woon in Utrecht met vrouw en kind. Voor mijn 40ste verjaardag wilde ik mijzelf trakteren op een mooie klatser. Helaas niet gelukt, want nog te veel twijfel.

Ik wilde in het begin een mooie seamaster, maar de twijfel over de band sloeg toe. Daarna lang gedacht over een speedmaster, maar het opwinden sprak mij niet zo aan. Opeens dacht ik aan een oris 65, maar daar kwam ik snel op terug nadat ik de oris Great Barrier Reef zag. Na enkele maanden twijfelen was ik terug bij de seamaster. Na al dat getwijfel kon ik gericht zoeken en binnen enkele dagen had ik “mijn” horloge gevonden!

De hofleverancier van het forum had precies wat ik zocht. Gemaild met Tentwo en Jaap reageerde snel en prettig. Vandaag mijn nieuwe horloge opgehaald bij @SuperC. Dank je wel voor de vriendelijke ontvangst en koffie. De betaling wilde niet lukken en Jaap bleef gelukkig een stuk relaxter dan ik (heel vervelend vond ik dat). Trouwens Super leuk dat ik een speedmaster kon passen. Echt heel mooi en draagt ook top! Hij spookt nog door mijn hoofd…kortom een hele fijne ervaring & ik snap dat er graag bij Jaap wordt gekocht.

Mijn aankoop:

Een mooie aanvulling op mijn huidige horloge. Ik vind de AT prachtig (dank voor het poetsen Jaap), maar nu met het thuiswerken voelt hij wat formeel.

Nu genieten van de seamaster en hopelijk gaat de speedmaster wel uit mijn gedachte. Zo niet wordt het weer een bezoekje aan Hilversum!

64 likes

Gefeliciteerd! Mooie diver

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd.

1 like

Welkom Erik op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom en mooie aanwinst !

1 like

Welkom Erik, mooie aanwinst :+1:

1 like

Welkom :slightly_smiling_face: mooie aanwinsten :star_struck: :ok_hand:

1 like

Nice!

1 like

Super leuk te lezen, Erik. Heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom hier bij HF en gefeliciteerd!
Ja het is goed zaken te doen met Jaap.
En hij heeft goede koffie!

1 like

Prachtig!

1 like

Welkom, alsnog gefeliciteerd met jouw verjaardag en natuurlijk met deze mooie nieuwe aanwinst

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom en geniet van je NA :+1:

1 like

Welkom hier en geniet van je aanwinst. Mooi :ok_hand:

1 like

Thanks-mijn verjaardag was ruim voor de kerst. Denkproces nam wat tijd in. Het was het waard! Kijk eens

Gaat lukken. Erg blij. Speedmaster nog verkocht?

1 like

Welkom en je hebt 2 prachtige Omega’s.

1 like

Welkom bij de club van Erik

1 like