Wanneer komt de speedmaster?
Welkom op het forum. Met een Speedmaster erbij heb je wel een geinig trio!
Helemaal eens dat de speedmaster een mooie aanvulling is. Nu nog een goede reden vinden om mijzelf te trakteren.
Mijn voornaamste reden tot nu toe: omdat ik leef.
Dat is ook een goede reden. Op dit moment heb ik meer wensen dan geld. Net een huis gekocht en daar moet ook nog wel wat gebeuren (en ik doe niks zelf).
Eerst genieten van deze prachtige aanwinst. En ik ben benieuwd hoe de keuze(stress) voelt in de morgen.
Voor mij geldt hetzelfde hoor. Anderhalve maand geleden Speedmaster gekocht. Nu alweer aan het kijken naar de volgende, maar dat kijken is een soort ding op zich. Ik mag van mezelf, los dat ik ook moet sparen, komende maanden geen andere horloges kopen. Anders verliest het voor mij waarde.
Geniet ervan!
Dank je wel.
Ik heb net mijn Apple Watch om ivm sporten. Voelt toch echt heel vreemd!
Welkom en veel plezier op ons mooie Forum .
Welkom en leuk man je ervaring met de aankoop geeft toch ook voor mij wat extra’s
Welcome
Lekker! man gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je verjaardag en met je keuze een geweldig mooi horloge, veel draagplezier ervan.
Welkom, Erik en nog veel plezier op ons forum. Geniet van de mooie aankoop.
Welkom en alsnog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Welkom op HF!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ook!
Welkom en een hele mooie aanwinst.
Kleine update. Horloge letterlijk dag en nacht omgehad. Nog steeds een heerlijk horloge. Hij is net iets groter dan de AT en dat merk ik wel bij het dragen. Gelukkig kan ik het hebben.
Welkom man en dat is wel een knots van een horloge! Lekker van genieten.