Nieuwe aanschaf: TAG Heuer Connected

Van harte, mooi ding en ik ben benieuwd hoe hij je bevalt.

Zelf heb ik een tijdje een Android Wear watch van LG gehad in combinatie met mijn Galaxy S6 Edge. Maar dit horloge ligt nu te verstoffen omdat ik de functionaliteit op het kunnen wisselen van de wijzerplaat na erg beperkt vond.

Ik ben nu een Apple Watch aan het proberen in combinatie met een iPhone 6s en tot nu toe bevalt dat eigenlijk beter. Het voelt degelijker en het OS komt meer doorontwikkeld over.

Anyway zowel Android Wear en Apple Watch blijven beide leuke gadgets :+1:

1 like

Ziet er goed uit.
Ik heb zelf een tijdje een moto 360 gehad.
Het leukste vond ik de verschillende skins. De overige functies gebruikte ik nauwelijks.
Maar deze is wel erg mooi om te zien

Bijzondere en dappere keuze :thumbsup:

1 like

Het is al gezegd, maar dit is inderdaad de mooiste smartwatch… Gaaf ding! Leuk dat je elke dag (van de week) een andere wijzerplaat kan kiezen. Heel veel plezier ermee en hou ons inderdaad op de hoogte hoe die bevalt?

1 like

Mooie klok. Ben benieuwd naar je ervaringen na pak 'm beet een maand.

1 like

Leuk, veel plezier er mee!

Vind die wijzerplaten er wel super gaaf uit zien hoor!

1 like

Ja, de wijzerplaten zijn er met veel zorg gemaakt. Er zit een soort glans op de plaat en er lijkt echt diepte in te zitten.

ja heel gaaf!

ben nieuwsgierig naar je ervaringen? post je nog wat als je de klok een tijdje hebt gebruikt?

1 like

Gaaf zeg :grin::+1:t2:

1 like

Mooi hoor. Nu snap ik weer waarom ik ook even in de twijfel was… maar 46mm doe ik me echt niet meer om de pols.
Geniet ervan, en de review over 2 maand, ben ik ook benieuwd naar :smile:

1 like

Hier nog een foto van de “always on” feature. Dus als het scherm dimt ziet hij er zo uit. Ook fraai vind ik.

4 likes

Was het verhaal nu niet dat je voor 1350 een “echte” carrera kreeg? Ipv 1350 korting?

1 like

Heel mooi maar blijft voor een smartwatch een hoop geld.

1 like

Volgens mij is die Carrera waar het over gaat 2700 euro. Dus dan komt de 1350 korting op hetzelfde neer als 1350 bijbetaling.

prachtige klok. En zelfs als volbloed Apple-adept moet ik ook zeggen dat ik deze eerder zou proberen dan een Apple Watch, ook al connect ie niet.

Maar ik vind hem wel ERG groot….

1 like

Hij is groot en mijn pols is aan de dunne kant. Toch moet ik zeggen dat hij op de foto’s groter lijkt dan hij in werkelijkheid is, vind het wel acceptabel.

Super- gadget verder heb ik er geen woorden

1 like

Mooie klok. ik was er een paar maanden geleden ook in geïnteresseerd. Toen mij na het lezen van de nodige vergelekijkingstesten duidelijk werd dat de techniek in de Taq Heuer niet (veel) verschilt dan die van de Samsung/LG/Moto smartwatches van rond de eur 200-300 ben ik afgehaakt.

De ontwikkeling van de techniek van smartwatches gaat zo snel dat er om de paar maanden weer een nieuwe klok om de markt komt die weer meer en nieuwe functionaliteit heeft, sneller werkt, langere standby tijd heeft, sneller oplaadt, andere versie van android gebruikt etc. Een smartwatch van eur 1350 die je in 2016 koopt raak je over 2 jaar aan de straatstenen niet meer kwijt. want die loopt qua techniek gigantisch achter.

Taq moest wel met een inruilprogramma komen om het voor mensen aantrekkelijk te maken om dit klokje voor deze prijs te kopen terwijl hij niks meer kan dan een andere android klok van 250…

Wel dapper van hun als premium merk om met een smartwatch te komen.

3 likes

Op de wristscanner lijkt ie behoorlijke overhang te hebben. Kwa design wel op en top Carreras, inclusief de wijzerplaten.

Benieuwd hoe ie je bevalt.

Zelf heb ik een omate smartwatch, Huawei SmartBand 1 en 2, en een Kairos hybrid met t-band op komst. Vind het vooral leuke gimmicks, behalve de Huawei.

Dan mag ik toch voor je hopen dat t niet om een korting gaat.

Over 2 jaar kost die Carrera vast 3k :wink:

1 like