Nieuwe aanschaf: TAG Heuer Connected

Begreep wel dat dit een speciaal model betreft die niet op een andere manier te koop komt.

Overigens vind ik het een gaaf apparaat maar de resolutie valt me wat tegen in vergelijking met een Apple watch.

Gaaf ding, leuk dat je het aandurft! Vind hem zelf ook erg groot trouwens.

Hoe bevallen de ‘smart’ functies icm je iPhone? Ik heb ook nog even zitten kijken naar een moto 360 (ook Android Wear) en ik vond de Android Wear functies enorm karig icm iOS in vergelijking met de functies die je krijg als je hem koppelt aan een Android phone. Hoe is dat dagelijks in het gebruik?

Erg leuk! Ik vind de kastekort ook mooi gelukt, het ziet er uit als een “echt” horloge itt andere futuristische smartwatch ontwerpen!

Veel plezier ermee, kan niet wachten om meer foto’s en ervaringen te lezen!

dat is alleen bij flipperen, aansluitend op verhaal van @renzie

Pas geleden in ander topic is dit al aan de orde geweest: op wristshots toont je horloge altijd 10 - 20 % groter. Daarom kan het op zo’n plaatje lijken of je ‘overhang’ hebt, terwijl dit in het echt niet zo is.

On topic: Vind het een cool ding! Gefeliciteerd en thanks for sharing!

Moest natuurlijk “kast” zijn! De vorm van de kast vind ik strak en mooi gelukt!

Ikzelf heb niets met smartwatches , maar vind deze er niet verkeerd uitzien , gefeliciteerd met je aanwinst .

Mocht er ooit een smartwatch worden aangeschaft dan wordt het voor mij ook de Tag Heuer. Mooi ding, gefeliciteerd ermee !!! :+1:

Een nieuw tijdperk?? Stoer!!! :sunglasses:

Je kan ook gaan voor een mode-variant :laughing:https://www.martianwatches.com/guess-connect/

Ik weet het niet. Tijd zal het leren of dit het gaat worden. Vooruitstrevend is het wel!

Eens! Vroeg ik me zeker af bij de gouden versies van de apple watch. Je betaald een enorm bedrag en na een jaar is het verouderd

Of Kennett Cole. Ik zag deze es in de vitrine en kreeg kippenvel van dat bandje. Lijkt wel een dun opgeplakt lapje X_x

http://ecx.images-amazon.com/images/I/912RTQ84lIL.UL1500.jpg

Vooral met deze functie erg fraai, mocht de garmin fenix echt tegen vallen, dan ga ik toch hier nog maar eens naar kijken.

Erg gaaf!!!

De witte band kan ie ook goed hebben!

3 likes

Ik vind die alternatieve bandjes erg mooi, alleen de prijs vind ik dan weer net te gek voor het gebodene.

het eerste (en eigenlijk enige) dat in mij opkomt is ‘ter*** 
 wat groot , gelukkig kun je hem over een jaar inruilen voor een mechanische Heuer’

Mooiste smartwatch van dit moment.
Kom zwaar in de verleiding hem te kopen

Welke functies (behalve tijd) gebruik je voornamelijk? Ik kan me niet echt voorstellen dat je je mail oid gaat lezen