Nieuwe aanwinst! 16-jarige horlogeverzamelaar

Deze prachtige doxa sub 300 t is mijn laatste toevoeging aan mij horloge collectie ik wil hier Royce hier heel erg voor bedanken voor de snelle verzending en goede kwaliteit

Het is een prachtige toevoeging aan mij groeiende collectie

Wat is het volgende horloge die ik moet gaan toevoegen :face_with_monocle:
( Ik heb ze allemaal zelf gekocht behalen de Tissot PRX)

75 likes

Mooie aanwinst :+1:t2:

Leuke aanwinst. Veel plezier ermee

Ok Boomer :+1:
Mooie NA, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, goed bezig!

Mooie aanwinst. Mooie collectie.

Ok boomer :rofl:

Maar zonder gekheid, leuke collectie al :+1:

Ook de NA mag er weer zijn.

Veel draagplezier gewenst.

Gefeliciteerd met deze vette doxa!

Iets met lekker knallend kleurtje ofzo? Squale 1521 blue ocean naast deze doxa is erg goeie combi :wink:

1 like

Mooie aanwinst :+1:t2:

Mooie verzameling!

Een 16 jarige boomer :joy:

Zonder gekheid: Heel erg toffe nieuwe aanwinst! Lekker comfortabel zo’n BoR bracelet.
En nu lekker de zee in duiken!

1 like

Mooie aanwinst die Doxa, ik zou nu aanraden om even adem te halen en een paar maanden te gaan genieten van je nieuwe horloge :+1:

rustig

2 likes

Dat is al een beste collectie! Heel gevarieerd. Pas op de plaats om ze allen te verkennen?

BAM gaaf, sowieso een mooie collectie :+1:

Proficiat met je mooie aanwinst, veel draagplezier!!:watch:

Gefeliciteerd :ok_hand:

Toffe aanwinst, gefeliciteerd!

Je hebt een mooie diverse set, dus je kunt afwisselen, andere banden proberen etc. Geef t wat meer tijd en bedenk rustig wat je mooi/fijn vindt en wat je nog zou willen proberen. Voorlopig genieten van je Doxa zou ik zeggen!

Grote klasse en mooie collectie. En zeker voor iemand van 16 :pray:

Ik raad het je niet aan een horlogedoos vol met €400 tot €1500 horloges te kopen. In die prijsklasse ga je er uiteindelijk het meeste op verliezen. En een doos vol krijg je alleen keuzestress van.

Mijn mening en hoe ik het zelf ervaren heb. Ik zou lekker die Doxa houden en de rest gaandeweg upgraden.

Gefeliciteerd!
Geniet ervan!

Proficiat ! :+1: