Nieuwe aanwinst! 16-jarige horlogeverzamelaar

goed begonnen is half gewonnen, :+1:

Coole Doxa, Geniet ervan!!

Iets met degelijke quartz of zo.

Longines HAQ of VHP, Grand Seiko, een Omega Aqua Terra Quartz, een Breitling thermo compensated

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! :balloon:

1 like

Proficiat,misschien een witte dial als volgende😉

Hey, gefeliciteerd :raised_hands:
Lekker bezig, mooie verzameling heb je :grinning:

Op jou leeftijd reeds zo’n collectie bezitten is uitzonderlijk knap. Ik zou je adviseren om er eerst ten volle van te genieten. Behoud jou Doxa en overweeg op een later moment de verdere stappen.

Gefeliciteerd!
Ja die Doxa is prachtig

Mooie set. Al zeker voor jouw leeftijd. Zoals vele anderen zou ik je aanraden om even van je collectie te genieten. Leer je horloges kennen, kijk welke je voorkeur hebben en ga dan die richting in.
Natuurlijk kan je nog vanalles uitproberen om te zien wat jou ligt. Maar eerst genieten van wat je hebt, maakt - naar mijn mening - de volgende aanwinst alleen maar leuker.

Gefeliciteerd met je coole doxa. Veel draagplezier.

Lekker bezig boomer, geniet van je Doxa. Eigenzinnig horloge met een grote historie.

1 like

Gefeliciteerd met deze vette Doxa, mooi horloge waar je veel plezier van zult hebben. Daarnaast heb je al een leuke collectie opgebouwd met je 16 jaar. Waar ik ook heel bij mee ben dat jongeren zich ook interesseren voor mooie horloge ipv van alleen smartwatches. Hoop je nog vaak tegen te komen op het forum. En natuurlijk veel draagplezier met je Doxa en je andere horloges :+1: :ok_hand: