Nieuwe aanwinst 16610

Bert1 Schreef:

Als je de kwaliteit van een Rolex met een
Steinhart dan heb je het niet echt begrepen.

Dat heb ik ook niet beweerd, wel goed lezen he :wink:

Bukkem Schreef:

Bert1 Schreef:


Als je de kwaliteit van een Rolex met een
Steinhart dan heb je het niet echt begrepen.

Dat heb ik ook niet beweerd, wel goed lezen he :wink:

Zo interpreteerde ik je woorden anders ook. Beter schrijven dus! :wink:

Verder wederom helemaal met Bert eens; je draagt een horloge eerst en vooral voor jezelf. In mijn omgeving zou trouwens niemand denken dat het een nepper is, aangezien ik me altijd manifesteer als rabiaat tegenstander van neppers, niet alleen op horlogevlak.

Mooi tijdloos model dat over 20 jaar nĂłg mooi is! (tu)

Hoi,

Tijdloos mooie Rolex :wink:
Altijd goed.
Veel draagplezier,

Groet,

Nico.

Eddy C. Schreef:

Bert1 Schreef:

Als je de kwaliteit van een Rolex met een
Steinhart dan heb je het niet echt begrepen.

Dat heb ik ook niet beweerd, wel goed lezen he
:wink:

Zo interpreteerde ik je woorden anders ook. Beter
schrijven dus! :wink:

Dus m.a.w. jij wil beweren dat er geen enkel ander bedrijf ter wereld horloges kan maken die kwalitatief vergelijkbaar zijn met die van rolex, is dat wat je zegt??
Zo niet schrijf het anders dan ff wat beter op.

Eddy C. Schreef:

In mijn omgeving zou trouwens niemand denken dat het een
nepper is, aangezien ik me altijd manifesteer als
rabiaat tegenstander van neppers, niet alleen op
horlogevlak.

Ah dus als ik maar genoeg rondroep dat ik een hekel aan neppers heb, en ik doe dat een flinke tijd, dan kan ik na verloop van tijd rustig met een neprolex gaan lopen, want dan gelooft toch iedereen dat ie echt is. Dat is waar jouw woorden op neerkomen in feite.

Vraag me dan af wie het echt niet begrepen heeft hoe het werkt
maar ok.

En stel dat jij een rolex hebt, die je draagt voor jezelf, en je omgeving zou allemaal denken dat je een nepper bent en met een nepper loopt. Dan heb jij niet minder plezier van je rolex dus zeg je.
Right


Die uitspraak zegt meer over jou dan over de kwaliteit van welk horloge dan ook.
Nuff said


Nou nou nou, iets rustiger kan ook wel. Ik neem aan dat we allen als volwassenen in staat zijn een discussie te voeren, zonder elkaar op de man af te spelen. Dit is nergens voor nodig lijkt me?

Bukkem Schreef:

Eddy C. Schreef:

Bert1 Schreef:

Als je de kwaliteit van een Rolex met een
Steinhart dan heb je het niet echt begrepen.

Dat heb ik ook niet beweerd, wel goed lezen
he
:wink:

Zo interpreteerde ik je woorden anders ook.
Beter
schrijven dus! :wink:

Dus m.a.w. jij wil beweren dat er geen enkel ander
bedrijf ter wereld horloges kan maken die
kwalitatief vergelijkbaar zijn met die van rolex,
is dat wat je zegt??
Zo niet schrijf het anders dan ff wat beter op.

Eddy C. Schreef:

In mijn omgeving zou trouwens niemand denken dat
het een
nepper is, aangezien ik me altijd manifesteer
als
rabiaat tegenstander van neppers, niet alleen
op
horlogevlak.

Ah dus als ik maar genoeg rondroep dat ik een
hekel aan neppers heb, en ik doe dat een flinke
tijd, dan kan ik na verloop van tijd rustig met
een neprolex gaan lopen, want dan gelooft toch
iedereen dat ie echt is. Dat is waar jouw woorden
op neerkomen in feite.

Vraag me dan af wie het echt niet begrepen heeft
hoe het werkt
maar ok.

En stel dat jij een rolex hebt, die je draagt voor
jezelf, en je omgeving zou allemaal denken dat je
een nepper bent en met een nepper loopt. Dan heb
jij niet minder plezier van je rolex dus zeg je.
Right


Die uitspraak zegt meer over jou dan over de
kwaliteit van welk horloge dan ook.
Nuff said


Soow dan
 ::o Jij weet het wel. Bekijk jij het eventjes op je gemakkie.

Als mensen vragen of mn Rolex echt is zeg ik altijd: ‘die man op het strand zei van wel’ heb liever dat ze denken dat ie nep is. Draag hem toch alleen voor mezelf.

1 like

Altijd goed natuurlijk!

Gefeliciteerd met je aankoop en geniet ervan.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Geeft niet,

En al zou een Steinhart net zo goed zijn als een Rolex. Als ik daar 22x meer voor wil betalen ben ik daar vrij in.

Aangezien ik het horloge voor mezelf draag heb ik er niks mee te maken of andere mensen denken dat die nep is. Een echt kenner ziet het wel en iemand die vraagt is meestal ‘‘amateur’’ en misschien ook wel een beetje jaloers.

Tijdloos, klassiek en mooi. Je bent een bofkont.:wink: Gefeliciteerd.

:smiley: grinnik :smiley:

Een Rolex koop je niet voor de kwaliteit die koop je puur om de naam, en iedere Rolexbezitter weet dat diep van binnen ook wel.
Het is het imago, het gevoel dat je een rolls royce hebt, al is het maar de rolls onder de klokkies.
En dat zal ik ook nooit iemand misgunnen!
Maar kom niet bij me aan met lulverhalen dat je het “om de kwaliteit gaat” omdat je zogenaamd bij geen enkel ander merk een fatsoenlijk horloge kan vinden. Pleur op!
Geef gewoon toe dat het een macho ding is, dat hele rolexgelul. Klaar! :wink:

Wat een bericht. Dat gaat helemaal nergens over.

Time Cat Schreef:

Wat een bericht. Dat gaat helemaal nergens over.

Komt zo over omdat je de rest van de voorgaande “discussie” niet gelezen hebt.

Never mind, dr zijn genoeg woorden aan vuil gemaakt inmiddels.

Ieder zijn meug zullen we maar zeggen.

Tom Koerts Schreef:

Als mensen vragen of mn Rolex echt is zeg ik
altijd: ‘die man op het strand zei van wel’ heb
liever dat ze denken dat ie nep is. Draag hem toch
alleen voor mezelf.

Ha, ha, kijk dat is de ware horloge spirit!
En vervolgens stap je in je dikke bmw, audi, etc. en hoor je ze denken: “Wat een vrek, wel een dikke auto, maar z’n horloges koopt ie gewoon in Turkije
of zou
”.

1 like

je bent nogal uh aanwezig met je mening 


laat hem lekker genieten om welke reden dan ook

Bukkem Schreef:

Time Cat Schreef:


Wat een bericht. Dat gaat helemaal nergens
over.

Komt zo over omdat je de rest van de voorgaande
"discussie" niet gelezen hebt.

Never mind, dr zijn genoeg woorden aan vuil
gemaakt inmiddels.

Ieder zijn meug zullen we maar zeggen.

Weet je wat het is: zelfs al zou je gelijk, dan zegt het ook wat over jou dat je er energie in wilt steken om dit (op deze wijze) te zeggen cq met anderen te willen delen.
Let wel, dit is een geen waarde-oordeel of zo, het is slechts een constatering. Ik denk dat voor iedereen geldt dat wanneer je ‘getriggerd’ wordt, je je mond wel open doet. Het zegt echter wel iets over je karakter, persoonlijkheid, waarover of waardoor je getriggerd wordt. Bij jou is dat blijkbaar het feit dat iemand er geld voor over heeft om een Rolex te kopen, terwijl jij dat nooit zou doen (en jij daaraan koppelt dat die mensen dat alleen maar doen omdat het naar jouw idee een statussymbool is). Mij zal dat worst zijn, ik word echter wel weer getriggerd door jouw reactie en denk dan: “Waar maak jij je druk om. Als iemand een horloge ook mooi vindt omdat het een rijke, luxe uitstraling / ‘air’ over zich heen heeft en hem daarom wil en kan kopen, moet hij/zij dat lekker doen. En daar hoeft die persoon geen verantwoording over af te leggen.”

Bovendien denk ik dat het alleen bij de mensen die replica’s* kopen puur om de naam gaat, echte Rolex-fans (waar ik overigens niet bij hoor) hebben wel andere motivaties om een Rolex te bezitten. Bovendien wordt nu twee keer het kwaliteitsaspect uitgelicht, misschien is er meer dan dat?

Ik krijg uit je posts een beetje het gevoel (correct me if I’m wrong) dat je een bepaald budget hebt voor horloges en dat Rolex hier ver boven zit. Er straalt bij mij in ieder geval ongelooflijke minachting uit naar Rolex toe in je berichten en vraag me echt af waar dat voor nodig is. Dan zul je zeker ook niets met Panerai, Omega, TAG-Heuer etc hebben? Aangezien deze merken ook in een hoger prijssegment zitten?

*Hier heb ik het over ‘echte’ nepperds uit Turkije e.d. trouwens, niet over hommages als Steinhart.

Mooi horloge en uit de tekst haal ik dat je het niet overhaast hebt gekocht. Dus dit is een blijvertje voor je. Veel plezier ermee !