Nieuwe aanwinst; 1e van 2012

Ruim een week geleden riep ik hier nog dat een hulk weleens mijn eerste nieuwe aanwinst van 2012 zou kunnen worden. Vandaag inderdaad een nieuwe klok aangeschaft, echter de groene sub is het toch niet geworden. Was toch bang dat de nadrukkelijk aanwezige groene kleur op den duur zou gaan vervelen. Heb de keuze dus laten vallen op een wat tijdlozer en minder opvallend model… de GMT Master II! Gekocht bij Jan Klaas van JK Watches. Ik moet zeggen een zeer vriendelijke kerel waarmee het fijn zaken doen is. Kan hem iedereen aanbevelen!!
Hieronder de plaatjes afkomstig van JK maar wel van mijn horloge.

Gr,

Ron.

Van harte! De plaatjes van JK zijn altijd (tu) !

Prachtige aanwinst(tu) Uit de optimistische titel van je topic maak ik op dat je nog heel wat meer van plan bent:D

Plannen zat…maar ja, helaas wat minder munten.

Gr,

Ron.

Mooi man!!! (tu)

Momenteel mijn grail. Hoop hem dit jaar nog aan mijn collectie toe te kunnen voegen :slight_smile:
Ik wens je enorm veel plezier tijdens het dragen van dit prachtige horloge! (tu)

Goeie keuze :~

Ik vind em ook veel beter dan de groene hulk.

Goeie keus gefeliciteerd

Super mooi, van harte!

x(x(x( :}

Mooi hoor (tu)

Gr. Roel

Van harte!

Goede keuze! Heeft veel van de iconische Sub maar draagt iets prettiger, zegt men. De GMT-wijzer is gewoon een extra die niet opvallend is.

taaiewillem Schreef:

Goede keuze! Heeft veel van de iconische Sub maar
draagt iets prettiger, zegt men. De GMT-wijzer is
gewoon een extra die niet opvallend is.

Heb inderdaad ook de zwarte sub overwogen, maar het klopt inderdaad dat deze net iets grover is en voor mijn pols wat minder comfortabel aanvoelde.

Gr,

Ron.

Heel mooi! Gefeliciteerd.