Nieuwe aanwinst: 2 "piloten" horloges op één dag!

Op twee verschillende dagen had ik een horloge besteld: 1 uit Duitsland en 1 uit Engeland. Wie schetst mijn verbazing toen ik uit de tracking informatie zag dat ze waarschijnlijk op dezelfde dag bezorgd zouden worden. ::o En dat is ook gebeurd. 4 december kwamen deze horloges binnengevlogen.

Eerst kwam de Steinhart “Aviation Edelstahl BASIC” binnen.
Ik heb voor de Edelstahl gekozen, omdat ik die toch mooier vind dan de zwarte versies. Voor de BASIC, omdat ik de wijzerplaat zonder kleine seconde evenwichtiger vindt dan die met en omdat ik vind dat een dergelijk groot en zwaar horloge een dichte bodem moet hebben. Foto’s:

De leren band is erg dik en stug, een eigenlijk te kort. Ik had een langere moeten kiezen :(, maar ik ga hem toch vervangen door een stalen band.

Een paar uur later kwam het tweede horloge binnen: een Speedbird III (Precista prs-22) van Time Factors. Ik heb lang gewacht tot hij uit kwam en was daarna te laat met bestellen bij de eerste 100 exemplaren, maar bij de tweede ronde was het raak. Ik ben er erg blij mee. Foto’s:

Mijn speedbird (nr 100 :P)viel donderdagochtend op de mat :D…na dinsdagavond besteld te hebbben…Hij is errug snelllll!

Sieb, dit zijn werkelijk twee SCHITTERENDE horloges! (tu) (tu)

Dorian Schreef:

Mijn speedbird (nr 100 :P)viel donderdagochtend
op de mat :D…na dinsdagavond besteld te
hebbben…Hij is errug snelllll!

Was je me net voor. Ik heb hem woensdagochtend vroeg besteld en ik heb nr. 105.

Er zijn er ook een aantal verkocht met een gewenst serienummer kan zijn dat ie ze doosje voor doosje gewoon pakt verder ;)…Staat er bij jou ook op t kaartje dat ie 10 december verkocht is :smiley:

Het is een fantastische klok…die Steinhart ziet er ook geweldig uit…mijn bankrekening moet gaan oppassen…

groet

Dorian

Dorian Schreef:

Er zijn er ook een aantal verkocht met een gewenst
serienummer kan zijn dat ie ze doosje voor doosje
gewoon pakt verder ;)…Staat er bij jou ook op t
kaartje dat ie 10 december verkocht is :smiley:

Ja.

(op z’n Eddie’s) :slight_smile:

Gave horloges! zit er nou een kras op je achterplaat van de S.H. ?

Patrick Schreef:

Gave horloges! zit er nou een kras op je
achterplaat van de S.H. ?

Ja. :frowning: Die zal ik zelf wel gemaakt hebben, maar hij zit gelukkig aan de achterkant en het is en blijft een gebruiksvoorwerp. Ik draag mijn horloges en houd ze daardoor niet helemaal puntgaaf. That’s life.

Gefeliciteerd! De Steinhart vind ik echt top. (tu)

En dat op één dag…:wink:

Geniet ervan,

MP

Ik zou er bijna mn hand voor in t vuur steken dat Eddie dezelfde band gescoord heeft als die iwc aan zn xv klikt…Eddie was nogal duister over de band…het was een band welke reeds ‘in productie’

Trouwens ik ben ook heelll erg benieuwd of de prs-xx van de grond gaat komen…

Dorian Schreef:

Ik zou er bijna mn hand voor in t vuur steken dat
Eddie dezelfde band gescoord heeft als die iwc aan
zn xv klikt…Eddie was nogal duister over de
band…het was een band welke reeds ‘in
productie’

Trouwens ik ben ook heelll erg benieuwd of de
prs-xx van de grond gaat komen…

Ja, die band is perfect. Ik heb een dergelijk soort band besteld voor de Steinhart. Ik hoop dat die even goed is.

Ik heb de PRS-XX even gemist op het Time Factors forum, denk ik.
Welke wordt daarmee bedoeld?

Da’s niet mis, twee fraaie klokken op 1 dag.
Ik kan alleen nog niet helemaal wennen aan staal aan een flieger, maar het staat hem wel.

Heel veel draagplezier!

Martin

Mooi spul man! Ik kreeg een mailtje dat Debaufre (Steiner) met flinke kortingen werkt! Kijk maar eens…

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten(tu) Welke ga je nu het eerst dragen?

Heel mooi, vooral de steinhart.

Veel plezier ermee,

Frank