Nieuwe aanwinst: 2 Politi horloges

Naar aanleiding van het topic van Marco-T ( (tu) ) ook contact opgenomen met Hub Hannemann, en afspraak voor vandaag kunnen maken. Zeer gastvrij ontvangen en het assortiment bekeken. Ik kwam natuurlijk voor de Politi Orologi Ocean Pro, maar de Politi Orologi Ocean Pro II zag er ook zeer apetijtelijk uit. Beiden meegenomen. De Pro II is wat groter (42 mm diam. / 13 mm h.), iets andere bezel, en heeft een Zwitsers uurwerk.
Hub ziet mij zeker nog een keer terug! :)-D

Politi Orologi Ocean Pro:

Politi Orologi Ocean Pro II:

Beide horloges ter vergelijk:

Hey, Pink Floyd (tu)

Roger Waters!(tu)

Hihihi, mijn grootste passie is muziek, ik heb er zelfs een aparte luisterkamer voor ingericht. PF en RW staan hoog in mijn favorieten :~

Dan zal het je plezier doen dat ik met mijn coverbandje net Arnold Layne aan het oefenen ben. :slight_smile: Overigens, gefeliciteerd, hele mooie klokjes.

Prachtige klokkies hoor!! (tu) Kan niet wachten tot die van mij geleverd wordt.
Uuuh…ligt het aan mij dat het lijkt alsof de Ocean Pro op de 1ste foto het embleem scheef staat…?

leuke klokjes!

en muziek: PF heeft één érg goed optreden…Pulse, live @ Earls Court 1994
onwijs goed!!
Sam Brown (ja die uit de 80’s) gaat daar zo nu en dan ook even heerlijk los…blijft tevens een mooie dame om te zien :smiley:

verder dik 14GB aan muziek op de laptop :smiley:

Goed gezien, deze staat idd heel lichtjes scheef. Ook te zien op de foto’s van Marco-T. Het is in “reallife” te zien als je er goed voor gaat zitten met het horloge vlak voor je neus, verder valt het absoluut niet op. Ik vind het niet storend, zeker niet voor deze prijs.

Dat is erg leuk Bert K! Van good old Syd “Crazy Diamond” Barret. Dit nummer stond ook niet op de onlangs uitgebrachte remasters.

Ik hoop toch dat het in het echt meevalt, weet niet of ik het aan kan als het scheef staat… ook niet voor dat geld. We wachten het rustig af

Erg mooi, maar eh… lijkt dat niet heel erg op:

Gefeliciteerd met je aanwinst!

-edit- verkeerd geplaatst.

Ik snap wat je bedoelt, maar het is echt minimaal. Natuurlijk moet je dat zelf ook zo beleven. Als je in google zoekt, dan zie je dat alle pro’s dit een beetje hebben.

WilSeiko Schreef:

Erg mooi, maar eh… lijkt dat niet heel erg op:

http://wvexel.serveftp.com/images/steinhartpoliti.
jpg

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Heeft ook wel iets weg van een merk met kroontje :stuck_out_tongue:

Proficiat met de nieuwe aanwinsten!

Gefelicititeerd met de mooie aanwinsten. Goede achtergrond trouwens:~

Gr Wouter

Primare Schreef:

Hihihi, mijn grootste passie is muziek, ik heb er
zelfs een aparte luisterkamer voor ingericht. PF
en RW staan hoog in mijn favorieten :~

Aha,vandaar de naam;)

Dit was me helemaal nog niet opgevallen :S

Ach, een kleine imperfectie moet kunnen, net als de pukkel bij Cindy Crawford :+

Ik krijg wel het idee dat de loep op de pro II bijna niets doet? Dat is erg jammer aangezien die op de gewone pro juist vrij goed lijkt te zijn.

Hoi Maardein,

De loep van de Pro doet het zeer goed, maar de loep van de ProII doet het ook goed. Door de hoek van de foto vertekend het wat. De loep is ook een stuk groter dan van de Pro, waardoor het vergrote beeld kleiner lijkt dan de Pro, die de datum beeldvullend laat zien.

Ik schat in dat het datumvenster met 1,6 a 1,7 x wordt vergroot.

Hier zie je een vergroting in een betere hoek:

Hier heb ik geprobeerd onder de loep te fotograveren voor de werkelijke grootte van het datumvenster, helaas krijg ik de foto niet scherp, maar het is enigzins zichtbaar:

Primare Schreef:

Hoi Maardein,

De loep van de Pro doet het zeer goed, maar de
loep van de ProII doet het ook goed. Door de hoek
van de foto vertekend het wat. De loep is ook een
stuk groter dan van de Pro, waardoor het vergrote
beeld kleiner lijkt dan de Pro, die de datum
beeldvullend laat zien.

Ik schat in dat het datumvenster met 1,6 a 1,7 x
wordt vergroot.

Hier zie je een vergroting in een betere hoek:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GT3XKORP.jpg

Hier heb ik geprobeerd onder de loep te
fotograveren voor de werkelijke grootte van het
datumvenster, helaas krijg ik de foto niet scherp,
maar het is enigzins zichtbaar:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZFEXILLZ.jpg

Zou je om te kunnen vergelijken ook de loep van die andere Ocean Pro kunnen laten zien? Ik bedoel naast elkaar dan, zodat er iets beter te vergelijken is.