Nieuwe Aanwinst: 7F

…Ofwel de SevenFriday

Sinds de introductie was ik al gefascineerd door dit horloge en dan met name de P-serie.
Lange tijd getwijfeld i.v.m. de grootte.
En alhoewel ik kleine polsjes heb en het horloge 47,6×47 is past het toch goed om mijn pols door het ontbreken van lugs.
Keuze was tussen een stalen versie en de PVD versie. Maar de zwarte PVD sprak me toch iets meer aan.

Ik ben er (voorlopig) blij mee :slight_smile:

7 likes

Gefeliciteerd erg apart, zelf zou ik er niet snel voor gaan en ben dan ook erg verrast dat deze modellen zo populair zijn geworden. Veel plezier ervan.

1 like

top ! mooi ding, heb er ook vaak naar staan kijken,…maar vind ze nogal aan de dure kant…desalniettemin gaaf horloge !

1 like

Zeker een interessant horloge maar ik vind hem zo lelijk :slight_smile: Zal wel veel leuke praatjes opleveren.

Draag hem met veel plezier!

1 like

Geniet er van.

1 like

Vriend van me heeft deze ook, maar zelfs met zijn 18 cm pols vind hij hem ook wel groot. Ze zouden eigenlijk hooguit 43 mm moeten zijn voor hem…

1 like

Is het enige horloge die ik lelijk vind maar toch zou dragen …misschien uit nieuwschierigheid?
Ja…ik snap het zelf ook niet! :flushed:

1 like

Blijft een bijzondere klok welke ik niet snel aan zou schaffen. Ook zou ik m te groot vinden (op basis van jouw foto).

Desalniettemin: gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Mijn beste,

Leuk!!
Wat een apart horloge!!
Geniet er van. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Ik vind ze in het echt leuker dan op de foto :smile: Ondanks mijn smalle pols kan ik deze erg goed hebben. Staat gewoon bij mijn looks :joy:

Erg mooi! Gefeliciteerd en veel plezier @Igor

3 likes

Nice!! Heb wel eens contact met een van de ontwerpers…

Ik vind het absoluut een mooie klok!

1 like

Een aparte mooie klok, jammer van de maat, had eigenlijk 40 of maximaal 42 moeten zijn.

1 like

Gefeliciteerd :clap:
Mooi horloge met een heel eigen gezicht !
Vind hem op de foto alleen toch wel erg groot ogen op je pols.

Pieter.

1 like

Hij is ook vrij groot maar foto is ook heel dichtbij genomen. De kast valt wel netjes op m’n pols en hangt niet over.
Heb nu een 36mm een 40mm en een 47mm.
Beetje variatie :wink:

1 like

Proficiat! Oogt idd wel erg groot op je pols.
Ondanks dat het zo’n joekel is, vind ik hem nog beperkt afleesbaar.

1 like

Om de pols vallen deze inderdaad best mee. Mijn probleem is dat het mineraal glas is voor zo’n knots.

Gefeliciteerd, blijft een bijzonder horloge.

1 like

Jeetje Igor…:open_mouth:

Tja… Tja…:slight_smile:️ Euh…

Nou ja. Nooit IRL gezien…

:blush:

1 like

Tsja advies vragen over een MS en dan met zoiets aankomen he :joy:

Hahaha…:wink:
Normaal heb ik mijn mening altijd wel klaar…

Ah joh… Je kunt hem altijd nog inruilen op een 38mm MS… Als ik hem zo op je pols zie… Lijkt me dat een betere optie.

Maar dan weet je dit ook weer…

Het is wel een apart ding op zich.
Maar ik heb ze zelf eigenlijk nooit een blik waardig gegund…

Ook ik blijf ‘schipperen’ … Dus eh…:stuck_out_tongue_winking_eye::flushed:

1 like

Gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst, een “conversation piece” als je het mij vraagt, geniet ervan :+1:

1 like