Nieuwe aanwinst - afscheidscadeau

Vandaag deed ik mijn laatste dag bij mijn huidige werkgever MAN. Na 7,5 jaar werd het tijd om eens iets anders te gaan doen op mijn 46 jaar.

Zowel mijn sales manager als mijn collega weten dat ik zot ben van horloges en deze ochtend stond er een mooi doosje op mijn bureau als afscheidscadeau.

Een leuke kurkentrekker en vooral dit mooie horloge. Een leuke kwarts met een Seiko uurwerkje er in (met de boodschap dat ik altijd welkom ben bij MAN en dat er altijd wel een plaats is voor mij voor moest de nieuwe uitdaging toch niet zijn van wat ik er van verwacht).

Misschien geen “hoogstaand” horloge en met een typische rammel (Seiko) band maar het komt uit het hart van 2 mensen waarmee ik de voorbije jaren een heel toffe samenwerking heb gehad en waarmee ik zelfs een hechte vriendschapsband heb opgebouwd. Dat maakt deze extra speciaal en daarom deel ik deze graag met jullie.


141 likes

Leuk cadeau :grinning_face_with_smiling_eyes: succes met de nieuwe uitdaging

1 like

Leuk cadeau, man.

5 likes

Origineel cadeau en succes gewenst bij je volgende carrièrrestap!

1 like

Dit is het allerbelangrijkst!!!

Veel draagplezier!

2 likes

Jij bent weer helemal het "man"netje :slight_smile:
Succes met de nieuwe uitdaging.

3 likes

Erg leuk afscheidscadeau, een mooie herinnering aan fijne collega’s!

1 like

Mijn beste,

Een horloge dat je verdient hebt!!
Mooie geste van je (voormalige) werkgever.
Leuk hoor!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik vind hem mooi. En een leuk cadeau van je collega’s.

1 like

Leuk cadeau. Mooie herinnering en zeer attent. Succes met je nieuwe uitdaging

1 like

Leuk dat ze de moeite genomen hebben iets uit te zoeken wat aansluit op je interesse! Succes bij de nieuwe job!

1 like

Leuk cadeau :grin:

1 like

Erg leuk en ziet er ook heel mooi uit. Kun je 'm gelijk ook in deze draad plaatsen :wink:

1 like

Wat een leuk attent cadeau! De herinnering die dit horloge je geeft en de moeite die je collega’s hebben gedaan is veel belangrijker dan een ‘hoogstaand’ horloge👍

En sorry ik moet 'm toch maken:

afbeelding

7 likes

Ontzettend leuk. Mooie herinnering aan leuke collega’s zo :+1:t3:

1 like

Done, tof topic, had ik niet gezien. Thnks

Die voelde ik wel komen :sweat_smile:

:blush:

Heel erg leuk.

1 like

Leuk hoor!

1 like