Nieuwe aanwinst, Alpina

Dit keer weer een oudje, en met een beschaafde maat 23 bij 30mm, en dat kan best op mijn pols want ik heb immers vrouwenpolsen :wink:

Hier een paar fotootjes van de verkoper, en nu maar afwachten tot ie binnen is.

Mooi model en manufactuur. Is niet bestendig tegen schokken.
Het uurwerk ziet er goed uit, ik bedoel geen roest sporen enz. Geen beschadigingen van vroegere herstellingen.

leuke klok, al zou ik hem wat klein vinden om te dragen , zeker wel de moeite waard om eens rustig te bekijken

Erg mooi! Ik heb eigenlijk ook altijd wel een tank gewild. Mijn polsen zijn ondanks mijn 1.99 meter en 115 kilo (zware botten, veel :)o spieren ) ook niet de dikste, een horloge van 48 mm is bijvoorbeeld al te groot. Veel van mijn horloges zijn niet breder dan 36 mm (want vintage) maar 30 mm… Kan me echter goed voorstellen dat de extra hoogte weer een hoop compenseert.
Alpina is trouwens sinds 2002 van FC als ik mij niet vergis.

Hèhè, betekend dit dat ik niet meer in mijn ouwe zooi hoef te graven naar een geschikt klokkie voor je? :wink:

Zonder gekheid: ziet er best bijzonder uit (ik hoop dat 'ie in werkelijkheid niet te klein uitvalt…) mooi uurwerkje (tu)
Veel plezier ermee (tu)

Groet,

Alpina is inderdaad nieuw leven ingeblazen door FC.

Maar een echte “vintage” is toch te preferen boven een “re-issue”

Best een mooi klokje, kleur van de wijzerplaat is goed (:D. Zou hem zelf niet zo snel dragen, hij is niet schokproof :smiley: