Nieuwe aanwinst.....Alweer een Omega

het kan soms raar lopen:

Ik ben een groot liefhebber van deze Dynamics, en ik krijg bijna dagelijks reakties van over de hele wereld op mijn review over de Dynamics. (Als je Googled op “Omega Dynamic Chrono” komt mijn site op onverklaarbare wijze helemaal bovenaan de lijst te staan)

Een paar dagen geleden zag ik op marktplaats een advertentie van iemand die een Omega Dynamic Chrono zocht. Nu heb ik een paar jaar geleden zo’n horloge nieuw gekocht bij een juwelier, maar het horloge krijgt eigenlijk veels te weinig polstijd. Mijn stelregel is dat wanneer een horloge vrijwel geen polstijd krijgt, deze op den duur verkocht dient te worden. En ik vind het prettig dat “mijn” horloge terechtkomt bij iemand die de Dynamics ook waardeert. Ik nam dus kontakt op met deze persoon, en een deal was al snel gemaakt. Afgelopen zaterdag heeft hij het horloge opgehaald.
Eenmaal weer achter de computer keek ik mijn mail na. Er zat een berichtje tussen van iemand die ook mijn review gelezen had. Hij had ook een Dynamic Chrono die hij wel verkopen wou. Het was er zo een als op de foto van mijn review, een Targa Florio… Ik veerde meteen op. Of ik wellicht zijn Targa Florio wou kopen…Ehhh, jaaaaa…dacht het wel…Zeker voor zijn vraagprijs…

Ik vroeg wat foto’s, en die lieten een Targa Florio in perfecte staat zien (slechts een paar keer gedragen), compleet met alle papieren, dozen (heel bijzondere doos), en toebehoren. De man bleek in het Ruhrgebied te wonen, en vanmiddag heb ik m’n Alfa van stal gehaald om eens lekker te scheuren over de duitse Autobahn.

Zo kon het dus gebeuren dat ik binnen 48 uur totaal onverwacht een Dynamic Chrono kwijt was, en er ook weer eentje rijk was. De verkoopprijs van de ene was gelijk aan d verkrijgingsprijs van de andere…een goede ruil lijkt me zo.

Genoeg woorden, nu de foto’s.

groeten,
Hans Mennink

Rare jongens, die horlogejongens :D:D:D

Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Hans. De doos is inderdaad heel apart.
Ik begrijp dat het horloge nogal een zeldzame uitvoering is ? Ofwel een gelimiteerde oplage ?

Word het geen tijd dat je die Alfa gaat inruilen voor een Omega ? Een opel bedoel ik dan :D:D:D

Das weer een hele fraaie Hans, gefeliciteerd, geniet ervan.

Ruud

Hallo Hans,

Ik sluit me helemaal bij mijn voorganger aan.
Veel plezier ermee en ik hoop dat je deze wel vaker zult dragen.

Groeten,
JohnSr

Meer woorden voegen niets toe. Hans, gefeliciteerd.

Gerwin

Een mooi verhaal: dat kenmerkt maar weer eens de échte liefhebber!

Conclusie uit dit verhaal: 2 trotse nieuwe bezitters van 2 prachtige horloges. Veel plezier ermee, Hans!

Mooie uitvoering ook deze!
Veel plezier er mee!

Inderdaad, een mooie uitvoering.

Prachtig Hans!!! Klinkt inderdaad als een buitenkansje, op eBay duiiken ze in ieder geval zeer zelden op. Enne… in je Alfa naar het Ruhrgebied is ook niet echt een straf toch? :smiley:

Ik zat onlang weer eens te kijken naar de Dynamics uit de jaren 90, ik heb zowel een chrono als de normale gehad (1 van you gekocht zelfs) en toen Tom er één had begon ik spijt te krijgen dat ik ze verkocht had.
Ik kwam toen deze versie tegen op eBay en vond 'm eigenlijk mooier dan die ik gehad had. Felicita!

Mooie klok Hans. Veel plezier ermee!

Prachtige klok! Veel draagplezier ^_^!
Ik heb je ook nog gemaild!