Nieuwe aanwinst : Ancre chronograaf Valjoux 7733

Ik heb het horloge al een week, maar heb vandaag pas wat foto’s kunnen maken.
Dus bij deze :

Groet,
Werner

ziet er nog erg goed uit, veel plezier ermee…

Prachtig!! En in een super staat!

Hier ga je veel plezier van hebben:)

Dank u, dank u ! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:
Ben er ook zeer blij mee !

Groet,
Werner

zo zo erg mooi horloge ! en ziet er nog subliem uit !

Die ziet er nog bijzonder fraai uit. Van harte met deze aanwinst.

Ik heb nog wel een opmerking: Ik dacht dat de Valjoux 7733 zonder datum was, en de Valjoux 7734 met datum. Kan iemand me dat bevestigen?

gr,
Hans Mennink

Klopt, 7734 is met datum, 7733 zonder.

Oeps,
Ik heb me laten vertellen dat er een Valjoux 7733 in zit.( zelf heb ik er geen verstand van )
Het horloge komt bij een juwelier vandaan, dus ik ga dit even met hem overleggen en de kast open maken.
Kan ik gelijk wat foto’s maken van het uurwerk !
Ik laat het jullie horen !

Groet,
Werner

Ik vind de felle kleuren en de subdials erg leuk contrasteren. Gefeliciteerd met de aanwinst! Hoe ben je er aan gekomen?

Wat een prachtig horloge, Werner! Die felle kleurtjes van de subdials en de oranje secondewijzer maken het helemaal compleet! (tu)
Wees er zuinig op en heb er veel plezier van!!

Paul G.

Mooie vintage aanwinst !

Is correct de 7733 is vanwege het ontbreken van het datummodule ook een stuk dunner.

Arjay

Ziet er overigens goed uit!

Arjay

Ten eerste , iedereen bedankt voor de geweldige reacties ! (tu)
Henrik :
Het horloge heb ik bij een juwelier gekocht die ik via een link op dit forum had gevonden.
Ik was weer eens aan het surfen(lees horloge’s zoeken) toen ik de website van Ron S. in Leusden vond.
Ik zag het horloge en was op slag verliefd !
Ik de juwelier gebeld, en gevraagd of het horloge er nog was en of het er echt zo mooi uit zag als op de foto.
Ik werd heel vriendelijk en goed te woord gestaan en vroeg of hij het horloge voor mij apart wilde leggen.
Geen probleem, doe ik zei hij.
Nu woon ik niet dichtbij Leusden, maar een goede vriend van mij wel(in Leusden) :slight_smile:
Ik heb hem gelijk gebeld of hij het voor mij wilde ophalen, en dat vond hij geen probleem !
Juwelier weer gebeld, uitgelegd dat hij toch gelijk werd opgehaald alleen door een ander persoon.
Weer zei hij : geen probleem !
Super, echt een prima zaak en service !
Mijn vriend is hem zelfs gelijk komen brengen, wat wil ik nou nog meer : een goede vriend en een mooi horloge !

Groet,
Werner