Nieuwe aanwinst: ANDROID Divemaster!

Sinds deze week in mijn bezit, na een reis vanaf de USA, via Groningen naar Brabant. Je moet er even op wachten maar dan heb je ook iets.
Voluit is het de ANDROID Divemaster Silverjet 500 in blauwe uitvoering. Met een diameter van ruim 50mm, een dikte van 18mm (vergelijkbaar met een gemiddelde G shock) en een gewicht van 300 gram zeker geen kleine jongen. Ik bereid me dus maar vast voor op gemengde reacties;)

De afwerking is geweldig, zeker voor het geld. De bezel is op een andere manier gematteerd als de rest van de kast, wat een mooi effect geeft. Verder is ie voorzien van een robuuste stalen band met solid ends!!! Ook vind ik het ontwerp van de als sandwich gemonteerde kast bijzonder mooi. Het blauw op de wijzerplaat in combinatie met lichte groen op de wijzers en indices is opvallend goed gekozen, heel apart. Ook de lume doet het goed, al is het nog geen Monster
De waterdichtheid van deze kloeke duiker is 50 bar, dus ik hoef niet bang te zijn dat ie nat zal worden tijdens het handen wassen.
Binnenin tikt een Miyota 9015 met 28800 tikken per uur, die te bewonderen is door een kleine zichtbodem. Ik heb hem vandaag eens geklokt en de afwijking was: 0 seconde over 24 uur!!! Echter niet om de pols, maar de meeste tijd liggend op z’n rug.

Helaas laat het mooie blauw van de wijzerplaat en het lichte groen van de wijzers en indices zich niet zo makkelijk vangen op de gevoelige plaat, dus dat geeft even een vertekend beeld. in het echt is het nóg mooier!!

Het beeldmateriaal:

En van een mooi horloge geniet je het best met en lekker flesje wijn:D

Ik snap dat dit horloge niet iedereen aan zal spreken, maar voor degene die net als ik wel van een forse klok om de pols houden is ANDROID zeker een merk om eens bij rond te neuzen.

Verder wil ik langs deze weg Kaj van SeriousWatches bedanken voor de moeite die hij voor mij heeft gedaan. Ik heb geen belangen in het bedrijf, maar ik vind dit het vermelden zeker waard!!!

Gr Wouter.

Zo heren, brand maar los:P

Dat ziet er heel mooi uit, gefeliciteerd met je aanwinst,maar 300 gram aan de pols vind ik wel wat veel.

Ik zag dit merk vandaag voor het eerst bij seriouswatches.nl Toch wel een leuk merk.

300 gram!!! prima gefeliciteerd(tu)

Proficiat! Al moest ik even grinniken bij het zien vd achterkant.

Moest even denken aan ruwe bolster, blanke pit :smiley:

Ik vind het wel wat.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

marnix.moed Schreef:

Proficiat! Al moest ik even grinniken bij het zien
vd achterkant.

Moest even denken aan ruwe bolster, blanke pit :smiley:

Uhm… Ik kan de link nog niet helemaal leggen, maar dat kan natuurlijk aan mijn eenvoudige gedachtengang liggen:).

Gr Wouter

Ps, die fles smaakte goed. En de wijn ook.

Hoi Wouter,

Dat is echt een brok van een klok, mooi hoor(tu)!
Bedankt voor het delen, en heel veel succes en plezier met deze kanjer:~

Groet,

Erik

wk1 Schreef:

Ik bereid me dus maar vast voor op gemengde reacties

Ja, wat wil je, een zoete rose… :smiley:

Maar, mooie kloeke klok! Voor mij iets te groot, maar in maat 42-45mm zou ik 'm overwegen (tu)

Mooi horloge! Ik vind het persoonlijk wel een beetje jammer dat het uurwerk dan zo klein uitvalt door de grote kast. (maar dat ligt aan mij)

sharkbyte Schreef:

wk1 Schreef:


Ik bereid me dus maar vast voor op gemengde
reacties

Ja, wat wil je, een zoete rose… :smiley:

Maar, mooie kloeke klok! Voor mij iets te groot,
maar in maat 42-45mm zou ik 'm overwegen (tu)

Half zoet hé, anders komen mijn kaken in een kramp:P

Proost!!!

wk1 Schreef:

marnix.moed Schreef:


Proficiat! Al moest ik even grinniken bij het
zien
vd achterkant.

Moest even denken aan ruwe bolster, blanke pit
:smiley:

Uhm… Ik kan de link nog niet helemaal leggen,
maar dat kan natuurlijk aan mijn eenvoudige
gedachtengang liggen:).

Gr Wouter

Ps, die fles smaakte goed. En de wijn ook.

met ruwe bolster bedoel ik een forse stoere kast en idem band, maar binnenin tikt een klein hartje/uurwerkje (= blanke pit).

Mooi, Helemaal mijn maat en stijl.:smiley:
Ik ga er ook eens nader naar kijken.

marnix.moed Schreef:

wk1 Schreef:


marnix.moed Schreef:

met ruwe bolster bedoel ik een forse stoere kast
en idem band, maar binnenin tikt een klein
hartje/uurwerkje (= blanke pit).

Yep, ik snap 'm. Wij in Brabant zeggen dan:
Zunne kerl mej zun hartje!!!

Bedankt voor de toelichting.

Gr Wouter

Ik vind het een prachtig uurwerk , vooral de blauwe kleur is mooi.
Voor mijn pols is hij in combinatie met de hoogte veel te groot.
Voor mij is het maximum 40 mm.
Veel plezier met deze joekel.

wk1 Schreef:

marnix.moed Schreef:


wk1 Schreef:



marnix.moed Schreef:

met ruwe bolster bedoel ik een forse stoere
kast
en idem band, maar binnenin tikt een klein
hartje/uurwerkje (= blanke pit).

Yep, ik snap 'm. Wij in Brabant zeggen dan:
Zunne kerl mej zun hartje!!!

Bedankt voor de toelichting.

Gr Wouter

(:smiley: Die kende ik dan weer niet.

Enige minpunt … jammer dat het geen 300 gr goud is :smiley: Effe zonder dolle, je weet wat ik van dit monster vind, maar zal het nog een x zeggen … killerrrr :}