Nieuwe aanwinst: Anonimo San Marco

Al een tijdje had ik dit horloge op het oog en vandaag is het er dan toch van gekomen, nieuw in de horlogedoos is de Anonimo San Marco.

Dit toenmalige top model van Anonimo heeft diverse complicaties en voor het bekijken van een review van dit horloge van Watchuwant, klik HIER.

En nog even snel 2 foto’s omdat deze meer zeggen dan woorden.

15 likes

Nice!!! Absoluut prachtig.
Anonimo staat ook mijn lijstje. De militari chrono. Misschien ga ik ooit overstag

1 like

Erg mooi horloge. Van harte!

1 like

schitterende klok … proficiat !

( zit er lensje of doorzichtige schijf bij die 7 day counter “Dino Zei” subdial )

1 like

Dank voor de hartelijke woorden.

Voor zover ik kan zien zit er helemaal niets voor de 7 day counter.

als je naar die counter kijkt dan zie je een soort lichtbreking van het cijfer 9
en als je nog wat verder kijkt loopt dat cirkelvormig door,
ben benieuwd wat de functie is, want als lensje voor de 7 day counter is het weer te groot.

Klopt, volgens mij verder geen andere functie dan design. Hierbij nog een foto met flits waarop de cirkel goed te zien is en een lume shot.

Zeker doen, Anonimo is een erg mooi merk en ik merk dat de interesse in de “oudere” modellen weer stijgt.

1 like

Mooi !
Ben ook een beetje een Anonimo liefhebber.
Wel van de wat oudere modellen, zoals ook jou’n San Marco.

Geniet ervan !

Hier mijn ex.

3 likes

Nog nooit van het merk gehoord, dus ff wat gegoogled en ik vind het wel wat weghebben van Panerai. Een goed alternatief lijkt me en ga de modellen eens beter bekijken.

Vooral dat model van jou @appietouw is wel mijn smaak.

Geniet van je Anonimo @tijdig

2 likes

Mooie aanwinst man gefeliciteerd .

1 like

Niet zo gek dat je het wel iets weg vind hebben van Panerai hoor.
De horlogemakers van Anonimo hebben toen ze Panerai verkochten zelf een merk opgericht, maar ze mochten niet de naam gebruiken … Anonimo

1 like

Had je nooit weg moeten doen!

2 likes

Heerlijke eigenwijze klok, mooi voorbeeld van lekker kopen wat je zelf mooi vind.

Geniet er van.

1 like

Mijn broer heeft hem ook.

Prachtig.

1 like

Super exclusief horloge.
Goed om te weten Anonimo heeft sinds een maand weer een distributeur voor Nederland dus een kwestie van tijd voor je de nieuwe Militare en Nautilo modellen weer bij een select aantal juweliers gaat aantreffen.

1 like

Ik vind de nieuwe modellen minder aansprekend en dat hoor ik van meer mensen.

Wie is de nieuwe distributeur in NL?

Mooi ding, nog nooit van het merk gehoord maar die review klinkt erg leuk. Helaas wel een beetje boven mijn budget.

1 like

Ik ken het merk ook nog niet zo heel lang maar nadat ik mij erin heb verdiept kwam als snel de interesse en ik heb er nu 2.

Er zijn ook goedkopere modellen dan deze te vinden. Met een beetje goed zoeken en wat geluk zou je rond 1.000 euro moeten kunnen slagen. Dan moet je denken aan bijvoorbeeld het volgende model dat ik heb ingeruild op de San Marco.