als je naar die counter kijkt dan zie je een soort lichtbreking van het cijfer 9
en als je nog wat verder kijkt loopt dat cirkelvormig door,
ben benieuwd wat de functie is, want als lensje voor de 7 day counter is het weer te groot.
Nog nooit van het merk gehoord, dus ff wat gegoogled en ik vind het wel wat weghebben van Panerai. Een goed alternatief lijkt me en ga de modellen eens beter bekijken.
Vooral dat model van jou @appietouw is wel mijn smaak.
Niet zo gek dat je het wel iets weg vind hebben van Panerai hoor.
De horlogemakers van Anonimo hebben toen ze Panerai verkochten zelf een merk opgericht, maar ze mochten niet de naam gebruiken … Anonimo
Super exclusief horloge.
Goed om te weten Anonimo heeft sinds een maand weer een distributeur voor Nederland dus een kwestie van tijd voor je de nieuwe Militare en Nautilo modellen weer bij een select aantal juweliers gaat aantreffen.
Ik ken het merk ook nog niet zo heel lang maar nadat ik mij erin heb verdiept kwam als snel de interesse en ik heb er nu 2.
Er zijn ook goedkopere modellen dan deze te vinden. Met een beetje goed zoeken en wat geluk zou je rond 1.000 euro moeten kunnen slagen. Dan moet je denken aan bijvoorbeeld het volgende model dat ik heb ingeruild op de San Marco.