Geweldig horloge, gefeliciteerd.
Erg scherp inderdaad. Ben benieuwd naar de reden👀
Ik heb mijn 15500 bij Paul van Zeeland gekocht in Velp. Daar is ie inmiddels wel van hun site af. De 2e foto is wel degelijk mijn pols.
Dus dan zou Vossen foto’s plaatsen van een horloge die ze niet hebben? Vreemd gezien dat bedrijf allemaal nog meer verkoopt en de recencies die ze hebben.
Jouw foto hierboven due overigens nog steeds Chrono laat zien als je in zoomt:
En van de website Chrono24 van Vossen Watches, zelfs de reflectie in de bezel is hetzelfde:
Top man!
Weer een AP erbij op het forum!
Veel plezier ermee!
Heeeerlijk!
Schitterende AP.
Proficiat en veel draagplezier.
Eric kan toch gewoon een mooie foto van een AP gebruikt hebben? Ter verduidelijking van zijn verhaal?
Ik vind het een prachtig horloge, idd wel fors voor je pols maar ik denk dat dat optisch bedrog is. Geniet ervan!
Schitterend horloge! Gefeliciteerd ermee.
Maar dit horloge schreeuwt wel om meer foto’s. Ik ben benieuwd!
Zeker, ik stel toch ook gewoon een open vraag? Vraag mij dan wel af waarom je een foto van het internet plukt als je zelf een AP in je bezit hebt.
Maar goed, laat gerust meer eigen foto’s zien hoor!
Zeker, dat mag maar de formulering kan wellicht wat luchtiger
Ik vind het luchtig genoeg maar laten we dit mooie topic met dito foto’s niet kapen. Iedereen vind het geweldig mooi dus laten we het feestje niet verpesten! Carry on…
Moraal van deze vraag: meer foto’s ,
Zoals een BNer zou zeggen: foto’s, foto’s, foto’s
Nice, enjoy!
Mooi horloge!
Persoonlijk vind ik hem te groot (lijken?) op de getoonde pols, maar dat kan met de hoek waarin de foto gemaakt is te maken hebben.
Zoals al meermaals gezegd is, graag wat meer foto’s!
Een mooie detail-foto van de wijzerplaat, als het weer het toestaat, in het zonlicht.
En een macro-foto van het uurwerk is zeer welkom!!
Je moet een detective bureau beginnen
Thnx, 10jaar geleden al gedaan. Zit in de genen helaas en daar zal je het mee moeten doen.
Iemand al naar de marker op 6 gekeken?
Hij doet het toch.