Nieuwe aanwinst AP 15500 met grijze wijzerplaat

Echt he

1 like

Wat is er speciaal aan de marker op 6?

kwijl :drooling_face: gefeliciteerd !

1 like

Hoe werkt dat dan?

Juwelier: Hij kost X euro.

Jij: Kan ik wat korting krijgen?

Juwelier: Nee.

Jij: Dan denk ik er nog even over na.

Juwelier: Weg is weg!

Jij: Ok. Doe maar dan.

Verder een mooie aanschaf hoor!!!

1 like

Er lijkt een hapje uit te zijn maar dat kan ook een vertekening zijn natuurlijk. Er lijkt namelijk ook tussen de 10 en 11 uur een deuk in de kast. Je fotos ziin niet zo heel scherp. Jammer want juist bij zo’n mooi horloge wil je lekker op details kunnen inzoomen

1 like

Bij een AD zou ik je gelijk geven.
Bij aankoop van een 2e hands exemplaar lijkt mij best wat onderhandeling mogelijk.

1 like

Ik denk dat het vertekening/ reflectie van de gepolijste delen zijn.
Aan de andere kant als deze nieuw is, vind ik er best wat lichte krasjes op de bezel zitten.
Verder lijkt er ook vervuiling o.i.d op de schroefjes van de bezel te zitten

2 likes

Deze lijkt me niet nieuw nee. Aardig wat krassen al.

1 like

Staat toch ook nergens dat hij nieuw is? :cowboy_hat_face:
AP krast volgens mij als de ziekte. Dus niet zo raar dat het horloge flink wat krasjes heeft.

1 like

Zie nu dat hij idd 2e hands is. Dus dan klopt het.

1 like

Schitterende aanwinst maar wat een matige l foto’s en printscreens van het internet. Dit horloge verdient een uitgebreide fotoshoot…

2 likes

Ik heb nog 1.000 Euro van de vraagprijs af kunnen krijgen. Heb wel flink boven retail moeten betalen helaas. Toch houden deze horloges aardig hun waarde als je ze niet te veel beschadigd

1 like

Sorry voor de matige kwaliteit van de foto’s. Het horloge is zo goed als nieuw en zonder krassen en deuken. Denk dat het aan de matige kwaliteit van de foto’s ligt die ik met mijn telefoon heb gemaakt.

2 likes

Excuses ziin niet nodig hoor. We willen gewoon graag meegenieten van je NA. En dat gaat beter op een hogere resolutie😊

1 like

Geen punt! Vanaf hier kan het alleen maar beter worden! Denk dat er zelfs krassen op je lens zitten.

Gooi er nog ff wat betere foto’s in graag :heart_eyes:

3 likes

Prachtig, wat een plaatje, gefeliciteerd.

1 like