Nieuwe aanwinst: Archimede Arcadia

Al enige tijd binnen maar nu pas tijd voor wat plaatjes.
Horloge gezien op Watch 2008, toen ook wel sympathie voor Archimede gekregen, was zo’n beetje de enige stand waar je alles mocht aanraken. Ook nam dhr. Ickler veel tijd om vragen te beantwoorden, kortom klantvriendelijk.

Horloge de afgelopen twee weken non-stop gedragen, vooral op het werk, prima bevallen. Ligt mooi plat op de pols, prima afleesbaarheid. Ik vind het gewoon een mooi horloge, met een betrouwbaar werkje (2824-2), saffierglas en prettig formaat, 42 mm. Heb er wel snel een andere band en vlindersluiting opgezet, standaard band is nogal plat en wat “plastic-achtig” Enfin in mijn ogen veel horloge voor een zeer redelijke prijs.

Genoeg gepraat, we kijken even naar de beelden.

Je hebt helemaal gelijk, is gewoon een mooi horloge

Heel mooi horloge, maar hij doet me wel denken aan een Zeno Classic Retro Automatic.
http://www.time4sale.ch/home.php?markid=31&bildid=1531&adminid=&sprache=3&seite=3

FS

Heel mooi.

Gr,

Ron.

heel stijlvol (tu)

Inderdaad een mooi horloge. Ik vind vooral de wijzers mooi. De vorm en de kleur (ze zijn toch donkerblauw?).

Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

Groet,

Mark

MasterM Schreef:

Inderdaad een mooi horloge. Ik vind vooral de
wijzers mooi. De vorm en de kleur (ze zijn toch
donkerblauw?).

Zeker, donkerblauw, oplichtend tot een schitterend lichtblauw als de lentezon een beetje meewerkt!:wink:

Schitterend, wat een puur horloge! (tu)
Mag ik vragen hoeveel de diameter van de kast is?

Mijn beste,

Een plezant verhaal, prachtige foto’s en een heldere geest, getuigen van een zeer fraai vormgegeven horloge.
De schitterende wijzerplaat met mooie strakke Romeinse uurindexen omarmt door een solide band, maken van dit horloge een sieraad om te dragen.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit sympathieke horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Paul G. Schreef:

Schitterend, wat een puur horloge! (tu)
Mag ik vragen hoeveel de diameter van de kast is?

De diameter is 42mm, zie eerste post van de TS:D

Gefeliciteerd met dit leuke duidelijk afleesbare horloge(tu)

Romeinse uurindexen? Dit is toch arabisch of vergis ik me nu?

JW

1 like

Mooi, strak horloge (tu)

Gefeliciteerd!

Martin

Mooie evenwichtige klok veel plezier er mee (tu)