Vandaag is mijn nieuwe aanwinst binnengekomen, ARMIDA A1 1000m Diver Miyota 8215
Ik was al langer op zoek naar een ‘boutique-diver’ en ik wilde er graag één die 1km waterdicht was.
Via andere fora en de topic van EricPP, waarin hij zijn Armida voorstelde kwam ik op de Armida.
Mede door zijn relatieve korte lug-lug afstand van 50mm, (maar 2mm meer dan mijn Seiko Monster) en de geweldige lume, werd de verleiding wel erg groot.
Nadat Eric via PB’s mij nog van extra informatie heeft voorzien, was ik om:D
Eric, bedankt hiervoor(tu)
Dinsdag jl. het horloge besteld, en vandaag lag het pakketje al op mij te wachten toen ik thuis kwam van mijn werk!
Dat is een echt snelle levering van Armida(tu)
Geweldige klok Herman. Weet zeker dat je hier een hoop plezier van gaat krijgen.
In alles doet deze Armada mij denken aan aan mijn Helson Shark diver. De indeling van de wijzerplaat, de lumen en zelfs de verpakking.
Ik heb een tijdje geleden op de website van Armida zitten kijken en ik denk dat Armida hetzelfde is als Helson. Zelfde teksten, manier van betalen, opbouw van de website, wijze van shipping via FedEx.
Ik had toen zondagavond besteld en betaald en het woensdag was de koker met de stuff binnen.