Zoals beloofd, bij deze mijn post over de nieuwste aanwinst: De Auguste Reymond. Het horloge ziet er kwalitatief zeer goed uit en loopt tot nu toe zoals het hoort. De klok is voorzien van saffierglas en een ETA 2824-2 uurwerk met zichtbodem. Dit alles komt in een hoogglans houten doos, voor een zeer vriendelijke prijs.
Ik ben er erg blij mee. Een leuke metgezel voor zijn grote broer, de Speedy date (blue dial)
Vrijdag kwam de pakjespiet met de Auguste Reymond en vandaag naar Watch2008 B)-; ik ben er zeer over te spreken, voor mijn pols een perfecte maat, loopt nauwkeurig, zag vandaag trouwens dat de ‘12’ wel erg op Stowa Flieger lijkt maar dat terzijde.
Gefeliciteerd met deze aanwinst en veel draagplezier!
Volgens mij wordt er hier boven van de discusie lijst *Tchibo horloge; Leuk, goed merk en niet duur nieuw *
De zelfde klok aangeboden ?
Is dat nog niemand opgevallen we vinden beide klokjes mooi als je de reactie lees, ik weet nu wel waarom
Heb je dat echt gemeten ? moet niet gekker worden
zeg
Ik zal het van de week eens gaan meten.
Mvg
Henry
Vind het altijd wel belangrijk om ff te weten hoe prezies de klok loopt. Gewoon even gelijk zetten met teletext, 24 uur later kijken wat t verschil is. Weinig moeite, interessante uitkomst.