Nieuwe aanwinst.....Auguste Reymond

Zoals beloofd, bij deze mijn post over de nieuwste aanwinst: De Auguste Reymond. Het horloge ziet er kwalitatief zeer goed uit en loopt tot nu toe zoals het hoort. De klok is voorzien van saffierglas en een ETA 2824-2 uurwerk met zichtbodem. Dit alles komt in een hoogglans houten doos, voor een zeer vriendelijke prijs.:smiley:

Ik ben er erg blij mee. Een leuke metgezel voor zijn grote broer, de Speedy date (blue dial)

Natuurlijk wat foto’s:

En nog even met zijn grote broer:

Een leuk duo, vind ik zelf :wink:

Ziet er goed uit! Heb je ook een wristshot? Ben wel benieuwd naar de verhoudingen…

mp Schreef:

Een leuk duo, vind ik zelf :wink:

Helemaal mee eens! Gefeliciteerd(tu)

Gefeliciteerd met deze mooie klok, overigens ook een prachtige box!

Van harte met dit Value for money horloge.

Vrijdag kwam de pakjespiet met de Auguste Reymond en vandaag naar Watch2008 B)-; ik ben er zeer over te spreken, voor mijn pols een perfecte maat, loopt nauwkeurig, zag vandaag trouwens dat de ‘12’ wel erg op Stowa Flieger lijkt maar dat terzijde.

Gefeliciteerd met deze aanwinst en veel draagplezier!

Groet,

Bojo

Heren, bedankt voor de leuke reacties! Zal morgen, bij goed daglicht, nog even proberen een mooi wristshot te nemen.

MP:)

Mooie aanwinst! Ik heb me erg moeten inhouden om niet ook deze te bestellen :slight_smile:

Groeten,

Martin

Een erg mooie klok. En voor een prikkie. Gefeliciteerd!

Nog even het beloofde wristshot:

MP

mp Schreef:

Nog even het beloofde wristshot:

http://i373.photobucket.com/albums/oo179/mpwatch/C
IMG0794.jpg

http://i373.photobucket.com/albums/oo179/mpwatch/C
IMG0795.jpg

MP

Ziet er prima uit.
Veel plezier ermee.

Gr.Jan

Echt een hele mooie aanwinst, prachttig horloge!

leuke aanwinst,
ziet er goed uit.

van harte met je nieuwe aanwinst, mooie uitvoering idd … veel plezier ermee

Blijft een mooi exemplaar de Auguste Reymond. Ik draag hem ook sinds vorige week, loopt prima.

El Toro Schreef:

Blijft een mooi exemplaar de Auguste Reymond. Ik
draag hem ook sinds vorige week, loopt prima.

Klopt, leuk horloge. Wat is de afwijking van jouw AR in 24 uur? Die van mij loopt zo’n 15 seconden voor per etmaal.

Geniet er nog van, doe ik ook. :wink:

Ongelooflijk voor die prijs. Veel plezier ervan.

Volgens mij wordt er hier boven van de discusie lijst *Tchibo horloge; Leuk, goed merk en niet duur nieuw *
De zelfde klok aangeboden ?
Is dat nog niemand opgevallen we vinden beide klokjes mooi als je de reactie lees, ik weet nu wel waarom :slight_smile:

Heb je dat echt gemeten ? moet niet gekker worden zeg :wink:

Ik zal het van de week eens gaan meten.

Mvg
Henry

El Toro Schreef:

Heb je dat echt gemeten ? moet niet gekker worden
zeg :wink:

Ik zal het van de week eens gaan meten.

Mvg
Henry

Vind het altijd wel belangrijk om ff te weten hoe prezies de klok loopt. Gewoon even gelijk zetten met teletext, 24 uur later kijken wat t verschil is. Weinig moeite, interessante uitkomst.