Het is al weer een tijdje geleden dat ik een nieuwe klok heb aangeschaft, maar deze vond ik echt geweldig. Vooral om de witte wijzerplaat, mooi contrast en de mooie afmetingen, zelfs de stalen band kan dusdanig veel worden ingekort dat ie zelfs om mijn polsjes past…tja die band zit dacht ik ook op enkele Sinn’s. Wat me opviel is dat er op deze bezel ook een lumedot op 6 uur zit, dat heb ik persoonlijk nog niet vaak gezien…de meeste zullen hem al wel op het verkoopgedeelte gezien hebben maar hier nog een keer met eigen foto’s:
Ik vind hem écht heel erg mooi. Deze komt er ooit ook voor mij, als ik weer wat budget heb. Veel plezier ervan(tu)
Mooi hoor, gefeliciteerd
Stoer, gefeliciteerd!
Echt heel mooi, hoe bevalt de maat van het horloge? Ik draag eigenlijk altijd > 42mm, deze is volgens mij wat kleiner?
Eric
Prachtig hey! Veel plezier ervan!
Wordt dit model nog nieuw geleverd/gemaakt?
Een hele mooie horloge, supervet. Heb ik ook over nagedacht, maar ik haakte af toen ik las dat het een Quartz was (wat ik erg jammer vind…).
Idd een mooi horloge met die witte dial en dot op 6.(tu)
Echt een klok met eigen gezicht, zeer geslaagd (tu)
Leuke klok.
Bell&Ross en Sinn zijn toch op een of andere manier ook met elkaar verbonden geweest?
Mooi horloge, een keer wat anders dan die op de luchtvaart geinspireerde modellen :~
Dank voor de reacties, ben ook heel blij mee.
@EricPP: Deze maat bevalt mij prima, dit was o.a. doorslaggevend om het horloge te kopen want over het algemeen draag wat te grote klokken…maar ja dat is de trend. Voor mij is dan ook de lug to lug en bandaanzet belangrijker dan de diameter.
dit is een klein model, 39mm diameter, 40mm lug to lug, en hij is niet zo hoog. (voor de beeldvorming mijn polsomtrek is 15,5cm).
@Lance_explorer: volgens mij worden deze niet meer nieuw gemaakt.
Wat de kleur van een wijzerplaat al niet kan doen, ik had uberhaubt geen klok met een witte plaat, deze is mooi helder met weinig text maar als ik afbeeldingen zie van degene met zwarte plaat vind ik het weer “gewoontjes”
Dat het quartz is vind ik niet erg, tis een soort superquartz geloof ik, batterij gaat iig lang mee, 5 tot 7 jaar, weet niet precies hoe lang de batterij in deze zit.
(tu)
Mooie klok. Voor meer info, kijk hier: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,227357,228831#msg-228831
Menno
Gaaf ding, gefeliciteerd.
bedankt voor de link met info, Menno(tu)
van harte met je nieuwe aanwinst, ben eigenlijk wel blij dat hij uit de verkoop hoek weg is
veel plezier ermee (tu)
Eindelijk een beetje Sinn voor je;)
Veel plezier ermee…
Deze is echt leuk, alleen jammer van de maat
seamaster Schreef:
van harte met je nieuwe aanwinst, ben eigenlijk
wel blij dat hij uit de verkoop hoek weg is![]()
veel plezier ermee (tu)
+1… geniet ervan, top dat jij hem nu hebt!