Ik zat al een tijdje te loeren naar een niet al te grote chronograaf, vintage is dan natuurlijk de perfecte optie ;). Na een beetje koekeloeren besloot ik horlogemarkt hier maar eens te bezoeken.
Afspraak gemaakt met @M035 en zijn Bakel Chrono over genomen. Zou een Landeron 48 uurwerk ik moeten zitten, tried and tested spul dus. Mooi ding! Is duidelijk al een aantal jaartjes uit gezien het uiterlijk van de wijzerplaat maar dat mag als je uit de jaren 50 komt vind ik. Ben er blij en het is een mooie afwisseling van mijn moderne Seiko’s.
Danku voor de complimenten . Ben er erg blij mee, zeker nu vandaag het bijbestelde bandje binnen is en hij voorlopig ff nieuwe schoenen heeft, zit een chocolade bruine suede vintage strap op, hele toffe combi vind ik!
Oef; dit verdient toch wel een betere foto; dit lijkt mij een tabletcamera bij kaarslicht. Dus straks even bij daglicht en met een fatsoenlijke camera overdoen.
Prachtig!! Echt classy. Ik kan me vinden in het feit dat ‘moderne’ chrono’s vaak te groot zijn. Dit is zo te zien echt een goed formaat. Gefeliciteerd met je aanwinst!