Nieuwe aanwinst: Bakel Fab Suisse Landeron 48 chronograaf

Ola :slight_smile:

Ik zat al een tijdje te loeren naar een niet al te grote chronograaf, vintage is dan natuurlijk de perfecte optie ;). Na een beetje koekeloeren besloot ik horlogemarkt hier maar eens te bezoeken.

Afspraak gemaakt met @M035 en zijn Bakel Chrono over genomen. Zou een Landeron 48 uurwerk ik moeten zitten, tried and tested spul dus. Mooi ding! Is duidelijk al een aantal jaartjes uit gezien het uiterlijk van de wijzerplaat maar dat mag als je uit de jaren 50 komt vind ik. Ben er blij en het is een mooie afwisseling van mijn moderne Seiko’s.

13 likes

Mijn beste,

Goed gedaan.:+1:
Ik wens je dan ook veel draagplezier met deze karaktervolle Vintage!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Leuk!

1 like

Thnx guys!

Altijd heerlijk een NA, geniet ervan!

1 like

Mooie klassieker, veel plezier met de aanwinst!

1 like

Mooi chrono, veel draagplezier

1 like

Mooi hoor !
Veel plezier er mee !

1 like

Mooie klok! :thumbsup:

1 like

Gaaf hoor. Veel plezier ermee.

1 like

Danku voor de complimenten :slight_smile:. Ben er erg blij mee, zeker nu vandaag het bijbestelde bandje binnen is en hij voorlopig ff nieuwe schoenen heeft, zit een chocolade bruine suede vintage strap op, hele toffe combi vind ik!

[URL=http://s172.photobucket.com/user/lexvandoef/media/IMG_9258_zpsaokehydj.jpg.html][/URL]

1 like

Oef; dit verdient toch wel een betere foto; dit lijkt mij een tabletcamera bij kaarslicht. Dus straks even bij daglicht en met een fatsoenlijke camera overdoen. :wink::smile:

2 likes

Haha je sfeertje in huis he :wink:

Nee ik zal nog wel een keertje een nieuwe buitenfoto overdags plaatsen :slight_smile:

1 like

@wbcoupe, daar issie dan, een betere foto in de herkansing

2 likes

Inderdaad al een stuk beter. :thumbsup: Mooie kluk, al heeft de plaat naar mijn smaak een tikkeltje teveel patina, maar smaken verschillen gelukkig. :smile:

1 like

Thnx! Ook deze foto is niet 100% eerlijk, de dial lijkt wat gepatineerder en donkerder dan in het echt.

Prachtig!! Echt classy. Ik kan me vinden in het feit dat ‘moderne’ chrono’s vaak te groot zijn. Dit is zo te zien echt een goed formaat. Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Horloges fotograferen blijft een uitdaging, zeker in dit donkere jaargetijde als het alleen licht is als je op je werk zit. :sweat_smile:

1 like