Nieuwe aanwinst: Ballast Bright Star

De zwart-witte is Top! Heb hem inmiddels in huis en hij bevalt uitstekend. Staat ook erg mooi met een donkergroene zulu. Helaas geen zwart pvd, maar die is wel verkrijgbaar bij www.miros-time.de (goed en betrouwbaar adres voor allerlei soorten nota’s en zulu’s).

Inmiddels ook de oranje besteld. Mijn zoon wil werken als officier bij de Marine. Als het op de Brug donker is, is zo’n Oranje Ballast misschien een uitkomst:D Hij is inmiddels ook al lichtelijk besmet met het horlogevirus, en je raadt nooit hoe dat komt:+:+

Mijn Zwart/Oranje versie draagt inmiddels een knaloranje Zulu, met PVD hardware. Spotgoedkoop, en uitstekende kwaliteit. Besteld via Market-straps (lekker snel Spaans webwinkeltje), en na drie dagen al op de mat, a €8,- inlcusief verzenden.

Reclame mag vast niet, maar voor wie ernaar op zoek is:

www.market-straps.com

goeie tip die site

Paar Bonetto Cinturini banden voor een habbekrats en een mooie Shark mesh met luxe sluiting voor ‘weinagh’ op de kop getikt aldaar

merci!

De T25 klokjes zelf staan ook weer te koop
allebei de kleuren .

wat zie jij dat ik niet zie?

pagina 2 van de sectie “Ballast”

Maar deze zijn 10ATM en geen 20 ?!

Grt.

Die 10Bar foto klopt niet met het geleverde product
ik heb er zelf 2 gekocht en die zijn beide 20Bar
ook de secondewijzer en het datumvenster zijn enigiszins gemoderniseerd.

( edit : Ook Marnix Moed / Wing Heeft de 10bar besteld maar de 20Bar ontvangen )
en je krijgt er een extra Zuluband bij.

OK(tu)

Bezel heeft clicks?
En hoe is de constructie met de case back?

Grt.

Ja… one directional bezel met kliks
geschroefde deksel ( 4 kruiskopjes )
springbars ook van buitenaf bereikbaar / doorgeboord. 22mm en m.i. zelfs voldoende vrije ruimte voor een lederen Natoband.

Okay:)
Er staat een joekel van een foto van de case back(top ) van marnix.
Gggg.

Grt.

Ja… Wing had een vooruitziende blik

Parckertjes in het carbon is niet ideaal maar OK de prijs.
Past er standaard pakking in? ( na batt. wissel)
Ik hoop op het 20ATM pakket;)

Wat = nick. Wing?

Grt.

zojuist aangekomen, met lege batterij haha!

dus die kan weer terug

Oei!

Het zweet slaat me uit>X

Grt.

horloge viel - hoewel ik ook wel weet dat je voor zes tientjes niet te kritisch kan zijn - wel een beetje tegen wat afwerking en bouwkwaliteit betreft

onvergelijkbaar met de Deep Blue bijvoorbeeld, die is natuurlijk wel een stukje duurder maar echt drie keer zo degelijk gebouwd

@drex

geen idee of die kruiskoppen wel rechtstreeks
in het carbon geschroefd zitten,
best kans dat er busjes in het carbon zitten.

Heb mijn pakket inmiddels ook binnen,
een “Timex IQ quartz” en een rare "CCCP Yak"
batterijtjes verpakking alles in goede orde.

Dat CCCP Yak horloge is niet veel bijzonders
dat wist ik van tevoren,
maar ik wilde weer 'ns wat geks voor erbij.
Schandalige prijzen politiek overigens dat ding
stond voor een adviesprijs van € 390,- in de lijst
nou… dan voel je je behoorlijk in je kuif gepikt
denk ik zou je dat bedrag er echt voor betaald hebben.

Ik dacht dat het batterijtje leeg was, even opengeschroefd en batterijtje vervangen, maar het uurwerk is naar de knoppen :frowning:

Alvast wat antwoorden op de vragen (die gaan komen):

• schroeven zitten vast in het resin/carbon/plastic
  • uurwerk is een Ronda 515-S6

Terugsturen kan natuurlijk niet aangezien ik 'm al gedragen had en opengemaakt. Bovendien heb ik geen zin in gezeur met heen en weer zenden. Maar ik vind 'm kwalitatief van dien aard (qua behuizing, glas, kroon, etc.) dat ik een nieuw uurwerkje heb gekocht ter vervanging en met witte datum (vind ik toch wat mooier), dan weet ik in ieder geval zeker dat ie 100% is. Bovendien vond ik een klein mod zoals een rode sekondewijzer op z’n plaats, dus die ook maar even besteld :+