Is het niet gewoon zo dat met het uitkomen van de 9015 de 82xx serie gewoon wat gedevalueerd is?
Ik bedoel maar: non hacking, 21600 bph
Wie wil dat nou nog tegenwoordig?
Is het niet gewoon zo dat met het uitkomen van de 9015 de 82xx serie gewoon wat gedevalueerd is?
Ik bedoel maar: non hacking, 21600 bph
Is het niet gewoon zo dat met het uitkomen van de
9015 de 82xx serie gewoon wat gedevalueerd is?Ik bedoel maar: non hacking, 21600 bph
Ik 
De 8215 is een traktorwerk, wellicht niet moeders mooiste maar kan tegen een stootje en heeft zich door de jaren heen in vele horloges bewezen. De 90xx serie staat daarintegen nog in de kinderschoenen
(Idem trouwens voor een 7S26 vs 4R35, etc.)
Een nieuwe versie wil nog niet zeggen dat het beter is, kijk naar de Seiko 7002 t.o.v. de 6309.
Ik heb het over een verschil in het ronda quartz uurwerk tov de Miyota automaat. dat is toch wel een verschil van 20 euro. Maar ik zie dat de quartzmodellen saffier en geen mineraal hebben. Dat zal dus wel het verschil zijn.
Ik blijf die ‘streepjes-indexen’ toch het mooist vinden, wat retro-achtig.
Proficiat!
Even wat lume shots, zoals gezegd geen monster 
Even de kast in… zie je gelijk die mooie blauwe sunburst 

Even de UV torch erop, et voila

Dooft tamelijk snel, echter het viel me gisterenavond/-nacht op, dat het toch behoorlijk lang blijft branden (tu)

Helemaal niet verkeerd ben bang dat ik er ook een ga bestellen.
Mooi horloge en een leuke review, bedankt! (tu)
Mooi horloge en een leuke review, bedankt! (tu)
+1 :~
Goedenavond,
Leuke review van een mooie klok.
Proficiat en veel draagplezier.
En het is een klokje dat zich goed leent voor bandenwissel, Nato, Rubber… Noem maar op.
Volgens mij kan hij veel hebben.
Toevallig heb ik zijn broer besteld de Seamaster met blauwe wijzerplaat,komt morgen binnen.
Prettige avond nog,
Martin
+1.
Het begint weer te kriebelen…
proficiat! en bedankt vh delen v je mooie review. die kast vind ik ook top. en de opgelegde indexen vind ik mooi gedaan. weer is wat anders dan de opgeprinte lijntjes of de glimmende opzetstukjes.
2 puntjes v kritiek, op n duiker mis ik wel de pearl en de duikersextentie. maar dat is misschien meer n tik v mezelf.
veel plezier met je forse knaller.
Ik heb deze ook binnen! En ik ben ook positief verrast!

De sunburst-wijzerplaat is echt super!
Mooi!:~ Gefeliciteerd en geniet ervan!
Ik heb deze ook binnen! En ik ben ook positief
verrast!http://www.mijnalbum.nl/Foto-S6FJPUWX-D.jpg
De sunburst-wijzerplaat is echt super!
Toffe klok helemaal voor die prijs
Zei ik toch 
Wow!
Dat misstaat hem zeker niet!
Ik heb deze ook binnen! En ik ben ook positief
verrast!
proficiat!