Altijd spannend natuurlijk, een aankoop in het buitenland maar alles is goed gekomen. Ik heb hem netjes mogen ontvangen:
Met trots presenteer ik hier dus mijn nieuwe Baume & Mercier Capeland S XXL
Het is echt een plaatje, wat een mooi horloge vind ik dit (meningen mogen verschillen…)
Ik heb even snel 2 plaatjes bijgevoegd van de verkoper, zodat jullie weten waar het om gaat. Ik heb nog geen tijd gehad om plaatjes te schieten en zeker niet met dit weer
Vandeweek gaat ie voor een beurtje, hoop dat het meevalt!
Van harte gefeliciteerd met deze Baume & Mercier.
Een horlogemerk wat we helaas niet zo vaak tegenkomen op het forum.
Doch als ik deze Capeland zie, verlang ik naar meer!!
Gelukkig dat je nog nieuwe foto’s in het verschiet hebt.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit diepzinnige horloge.
Ik sluit me aan bij Tissot62; Baume & Mercier komen we inderdaad niet zo vaak tegen op dit forum wat toch een beetje vreemd is als je bijv. naar dit horloge kijkt.
Fantastisch mooi horloge! Proficiat.
Binnen horlogeland heeft dit exemplaar m.i. de mooiste aansluiting van de ruit op de sponning, ofwel het saffierglas op de bezel.
Heel veel draag- en kijkplezier.
Bedankt voor de leuke positieve reacties
Heb hem net weer even uit zijn doosje gehaald, oh oh oh! wat mooi, de gele kevlar dial, smullen! niet te vangen op beeld… Bezel sluit inderdaad superstrak aan, heerlijk “domed” glas…
Hier nog even de specs voor de geinteresseerden:
• Titanium case with unidirectional rotating Stainless Steel bezel
• Domed Sapphire Crystal
• Onion screw down crown
• Innovative yellow Kevlar dial
• Black Date display at 3 o'clock
• Self-winding ETA 2892-A2 movement
• Water resistant to 1000 meters (3300ft.)
• Width: 44mm
• Width (including crown protectors): 47mm
• Width (including crown): 49mm
• Length: 53mm
• Thickness: 17.5mm
• Crystal/Dial width: 33.5mm
• Bezel width: 43mm
• Lug width: 22mm
Het klinkt allemaal fors, maar het valt mee, ik heb kleinere horloges gehad welke groter dragen.
Ze komen niet vaak in de verkoop…ik weet er nog eentje dus als je interesse hebt hoor ik het wel, kan je iemand aanbevelen
Mooie klok Frenk, ik kende het merk wel, vind ze best mooie klokken maken maar deze had ik ook nog nooit gezien. Ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft en datn het onderhoud een beetje meevalt(tu)
Zou je nog een foto kunnen maken waarbij je het horloge schuin van de zijkant fotografeert!??? Ik zou graag willen zien of het horloge dan nog goed afleesbaar is. Vaak door de dikte wordt vrij snel afleesbaar en jouw duiker heeft zo te zien op de foto niet echt bol glas.